Känns som att vi inte har någon..
Är så trött att jag snart går sönder. Vi har en son på drygt 18 månader som är helt underbar, men som redan från första dagen har sovit ganska oroligt. Min man jobbar mycket nätter och kvällar och jag har mycket ensamtid hemma. Har arbetat sedan en tid tillbaka och lillkillen har gått i förskola sedan två månader tillbaka. Är så enormt trött och det känns som att det bara blir värre och värre och jag har ingen att be om hjälp.
Två av våra föräldrar gick bort alldeles för tidigt, en bor långt borta och har inte tid att komma på längre besök. Den sista är min fina mamma som gärna vill hjälpa oss så mycket hon kan, men som har haft flera utmattningsdepressioner efter att min pappa gått bort. Hon säger aldrig nej när jag frågar om hjälp, men jag märker att hon snart är på väg att gå "in i väggen" igen, så jag kan inte med att fråga.
Vet ärligt inte vad jag ska ta mig till just nu, känns inte som att jag har någon kvar längre. Ingen att be om hjälp, ingen att prata med förutom min man som också är helt slut. Vi har absolut ingen egentid tillsammans förutom någon timme framför tvn innan vi däckar för kvällen. Vi vil gärna ha ett syskon till vår lille älskling, men fortsätter det såhär kommer det nog ske när han är arton ungefär. Orkar snart inte med jobbet heller...
Vet inte riktigt vad jag vill komma till, bara att jag inte får ihop mitt liv just nu.... Får väl gå och lägga mig nu i alla fall..