• Godisgalen

Mirakel har skett! Jag är gravid!

Jag är gravid!!

Jag kan inte förstå att det kunde hända. Sitter här på bim-1 och stirrar på ett "gravid" i CB-gravtestets ruta och jag och min sambo darrar av glädje och hopp men även en gnutta rädsla. Mirakel!!

De som varit in i mitt krypin vet att vi har försökt i över 2 år att bli gravida och att vi är oförklarligt barnlösa. Tänk att livet nu förhoppningsvis kommer att se ljusare ut och fyllas av barnskrik såsmåningom.

Den här månaden gjorde vi faktiskt något annorlunda, jag åt bisolvon och vi använde glidmedlet pre-seed. Jag vet, det låter som en skröna men jag tror faktiskt att det hjälpte till.

Ja, jag vet inte mera vad jag ska säga, jag finner inte ord!

Tack alla som peppat mig på vägen och jag hoppas nu att allt går bra bara.. KRAM till er!

• Svar på tråden Mirakel har skett! Jag är gravid!
  • evasvea

vill också säga GRATTIS ! blir så glad för er när jag läste detta! lycka till med allt!

kram eva

• kaffelisa

Grattis!! Så underbart att lyckas efter all ovisshet och väntan... Och god fortsättning på de redan goda nya året!

• Teälskare

Grattis vilken lycka!!!KRAM!

• öbarn

du nu med snart runda magen..på stranden hela dagen..grattis..till er båda..

• öbarn

du nu med snart runda magen..på stranden hela dagen..grattis..till er båda..

• Mountains

Jätte kul, ett stort grattis!

• Godisgalen

Tack så otroligt mycket för alla gratulationerna! Vi är så lyckliga. Har fortfarande inte riktigt förstått. Vill önska er alla ett gott nytt år och lycka till på vägen till graviditet. Ibland kan man faktiskt bli gravid efter 2 år då det är oförklarligt barnlöshet, det är jag levande bevis på. Jag vill skänka hopp till alla som kämpar oavsett orsak till barnlösheten. Kram och god natt!

• Camilla68

Hej,
    Ett stort GRATTIS
    Jag och min sambo har också försökt ett par år nu. Jag äter pergotime och väntar (inte) mensen imorgon men inga tecken på det ännu.

• tirre80

Camilla 68; håller tummarna för dig och hoppas!

• cirkel

Åh vad roligt att ni lyckades till sist! Ett STORT GRATTIS!

• Raven

Grattis =) för mig tog det 3 år så mirakel kan ske hur det nu kommer sig å nu denna g ång så tog det över 2 år innan jag vart gravid igen :) men man ska nog inet ge upp =)

Svar på tråden Mirakel har skett! Jag är gravid!