• amxla

Ditt värsta julminne!

Hej på er! Vi på Aftonbladet Söndag efterlyser nu era värsta julminnen. Blev tomten full, svärmor kräksjuk eller tog klapparna fyr? Dela med dig av din lilla eller stora historia här i tråden, på familjelivmejlen eller på annika.malmsten@aftonbladet.se. Självklart går det att vara anonym!

• Svar på tråden Ditt värsta julminne!
  • Badfantasten

Min pappa blev totalt skogstokig på Julafon då jag och min syster berättade att vi skulle några veckor senare åka tillsammans till thailand, att han inte sa ett ljud till oss på hela kvällen. När övrig släkt åkt hem gick vi och la oss. På morgonen "slängde" han ut oss....
    Vet inte riktigt varför? Argumentet var att hur kunde vi systrar tro att vi hade något gemensamt (sklijer 6 år). Istället att som pappa glädjas åt att sina barn har en bra relation....
    Ps. Har ingen kontakt med honom idag...

• amxla

Med anonymitet menar jag att jag inte publicerar era namn om ni inte vill! Det går självklart bra att skicka ett mejl också! Fortsätt gärna fyll på med tragiska, roliga eller oväntade julöverraskningar som gjorde att julen blev Den Värsta!
    Mvh, Annika 

• jaghopparhögt

Råkade få hem ett exemplar av Aftonbladet någon dag innan julafton för några år sedan. Läste den i tron att en tryckt kvällstidning måste hålla något spår av kvalite men så fel jag hade. Jag blev helt chockad av vilken smörja det var och väldigt förvånad över hur dessa värdeläsa bottenskrap av journalister faktiskt betalades för att producera detta. Dessa tankar hängde sedan över mig hela julhelgen och tog helt klart död på julstämningen.

Svar på tråden Ditt värsta julminne!