• flikksnatta

fostervattensprov snart?

Ska göra fvp den 15 nov och tänkte om det är någon mer som ska göra det inomkort? Vi fick 1/188 då ds på kub. Jag är 26 år och har en frisk son som kom 09.

• Svar på tråden fostervattensprov snart?
  • LoTmamma

Ja, tänk att dom snart är här, jag jobbar sista veckan nu och hoppas jag ska få pusta ut ngn vecka innan han tittar ut   Vi är fortfarande osäkra på namn men vi tror Jonathan nu men vi vet inte, men det känns väl rätt m,ycket som ett i-landsproblem Oj, så avlägset fostervtnprovet känns, nästan som en annan graviditet...

• LoTmamma

Hej, 

Har era bebisar kommit, det borde dom va?

Vi fick vår lilla Jonathan den 9 maj, han är så fin

Ah, hade nästan glömt hur underbart det är att ha en liten bebis att sniffa på        

• Annssi

Grattis LoTmamma!!!!!
    Den 23/5 kom vår efterlängtade lillebror! Glad 

Hur går det för er andra!?

Kram 

• Tuvis0806

Hej!

Mitt inlägg försvann visst! Mina små Tuva och Nils föddes den 7 maj efter igångsättning i vecka 41 (40+1).  

Här är mins små! Nils i vitt & Tuva i blått!
    Lykke 2010-08-06
  • LoTmamma

Grattis Annssi och Tuvis, och vilken fin bild, ahh så mysigt med två, blir nästan lite avundsjuk även om vi har fullt upp med dom tre som är här hemma nu

• flikksnatta

Åh stort grattis till er alla :). Våran Jack kom 18 e maj 2 dagar innan igångsättning :). Nu känns det så långt borta det man gick gå igenom i höstas

• Tuvis0806

Grattis till alla! Ja visst känns Fvp som en evighet sen! Och även om det var betydligt jobbigare än jag någonsin trott så är jag ändå glad att jag gjorde det! Hade nog varit sjukt nojig och orolig annars! Skönt att allt gått så bra för oss alla!

• Annssi

Håller med er! Och grattis till oss alla som äntligen fått våra guldklimpar! Cool  Här flyter livet på, amningen gick åt helv... så Ludwig får ersättning numer till 100%. Storasyster är ömsom stolt ömsom sotis på sin lillebror, men det är väl som det "ska" antar jag.

Kram!

Anna 

• LoTmamma
    Annssi skrev 2012-06-25 14:14:03 följande:
    Håller med er! Och grattis till oss alla som äntligen fått våra guldklimpar! Cool  Här flyter livet på, amningen gick åt helv... så Ludwig får ersättning numer till 100%. Storasyster är ömsom stolt ömsom sotis på sin lillebror, men det är väl som det "ska" antar jag.

Kram!

Anna 

Jag har också  lite problem med amningen, men det har jag haft med alla tre, varvar både ersättning och amning, men det känns ok.  Fint namn Ludvig heter vårat mellanbarn
  • Annssi

Hej brudar! Hur mår ni? Hur går allt? Här är allt prima! 8 månaders svamlet är över oss mer eller mindre med störd nattsömn som följd...Oskyldig Fast lillprinsen har varit och är en nöjd gosse som låtit oss sova riktigt bra. Nu kryper han och river och sliter i allt som är löst, vi får väl igen för våra synder!Flört

kram anna

Svar på tråden fostervattensprov snart?