Vilket är ditt mysigaste klädesplagg?
Mitt är en hemtrevlig munkjacka som har en luva och snören som man kan tugga på.
Mitt är en hemtrevlig munkjacka som har en luva och snören som man kan tugga på.
Min leopardfärgade ziperall=) Det absolut bästa jag ägt i klädväg...
mina NIke träningstights
Min Wu-tang tröja som jag köpte när jag gick i femman då man skulle vara hiphopare en period. Den är fortfarande döskön! Synd bara att jag inte vågar ha på den ute bland folk, annars skulle jag nog ha den hela tiden.
Oj ett par riktigt gamla mjuka byxor, nu snackar vi 15 år gamla minst, väl inkörda mysbrallor och en röd munktröja, utan snören, för de slet jag nog ut det första jag gjorde när jag fick tröjan, trasiga muddar i ärmarna och de skönaste jag vet att päsa runt i, ihop med mina minst lika trasiga tofflor!
Köpte för övrigt en tröja ihop med byxorna, men den är inte lika välanvänd alls så om man tar fram båda så kan man inte tro att de hör ihop fast de bägge är bruna.
Jag använder i stort sett bara sköna, mysiga kläder. Om jag måste välja ett speciellt plagg, så får jag väl ändå kanske ta mina äldsta svarta mjukisbyxor. De har muddar längst ner, så jag slipper vika upp dem ...
Fler som vågar skriva?
Mina långkalsonger! Nu när det börjar blir ruggigt på kvällarna kan jag inte leva utan dom! Jag har långkalsonger i stället för mysbyxor. Jag byter om direkt när jag kommer innanför dörren.
*Skakar liv i tråden*
Overall, helt klart.
Min morgonrock från IKEA tror jag, när jag var yngre så hade jag en jättestor t-shirt som min mamma fått när hon lämnade blod som jag alltid sov i, den var så välanvänd att den bokstavligt talat ramlade sönder tillslut men den var skön, ljust regnbågsmönstrad och så stod det något om norrland eller blod eller något på den!