blommorna skrev 2011-11-11 00:49:43 följande:
Jag vill sända er alla en stor varm kram! Jag är ej barnlös men lider med alla er som har svårt att bli gravida! Efter att varit inne på forumet här, har jag bestämt mig att bli ägg donator! Så imorgon tar jag första steget genom att ringa sjukan! Så jag hoppas jag kan hjälpa iaf 6st att bli mammor med hjälp av mina ägg! Kämpa på nu alla i hop, ge inte upp!
Hej - och tack Blommorna!
Det är väldigt snällt av dig och vi som får möjligheten att bli föräldrar är oerhört tacksamma. Jag hade önskat att regleringen i Sverige varit mer som Danmark där ersättningen är större och donatorn har möjlighet till total anonymitet. I Sverige är det lag på att barnet vid myndig ålder kan få ta del av information om donatorn, dock får mottagarparet aldrig detta.
Estra, jag känner igen mig i din beskrivning har själv 3 st insättningar med donerade ägg som tyvärr visade minus. Jag mådde riktigt dåligt vid avslut av mediciner och ja, det är mycket som kommer ut, normalt då vi bygger upp slemhinnan med medicinerna.
Jag måste fråga vilken klinik i Riga som fler av er använder er av? Såg att ni fått 3 st insatta Ankelankan, vart var det någonstans? Hoppas att du fått positivt resultat nu!!!
Ruvar själv på ÄD-dag 5 mitt sista embryo, om det inte går vägen måste jag skaffa en donator eller vända mig privat utomlands.
Kram på er - keep the spirit!!