• MissOlsson

Ni som skaffat barn tidigt i förhållandet, är ni fortfarande ett par?

Ni som skaffade barn tidigt i era förhållanden(0-1,5 år tillsammans)
    Är ni fortfarande ett par?(förutsatt att ni inte nyligen fått barn)

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Ni som skaffat barn tidigt i förhållandet, är ni fortfarande ett par?
  • Nathaniels mamma

Jag blev gravid när vi vart tillsammans i lite mer än ett år, om ett par veckor blir vår son 1 år och vi firar 3 år i början äv januari :)

• Mimmlas

Roligt att läsa såna här trådar :)
    Är själv gravid med min sambo nu, blev det efter ca ett halvår tillsammans.
    Och det blir bara bättre för var dag som går. Just nu finns det ingen tvekan om vem jag kommer spendera resten av livet med om han tillåter mig ;) 

• CrazyChristina

Blev gravid efter ca 2mån tsm dock mf men de va inget som jagade bort honom ist började vi försöka skaffa en liten :)

♥♥♥Erik 2010-06-09♥♥♥
  • sollan

Vi fick våran son 8 månader & 10 dagar in i vårat förhållande & nu planerar vi  bröllop ti våren då vi varit ett par i lite mer än 3 år

Simon 970118 & Nikodemus 091010<3
  • Shorona

Fick plus på stickan efter 6 veckor tillsammans. Äldsta sonen är nu nyss fyllda fem, i Januari har vi varit tillsammans i sex år. Har blivit två barn, hus och giftemål and still going strong.

♥Niclas 061103 ♥Linus 091110
  • cloudberry79

Det är ju lite skillnad på en månad och 1½ år tillsammans Jag blev oplanerat gravid (vi valde tillsammans att behålla barnet) när vi hade varit tillsammans i ganska precis 1½ år, fick ett sent missfall tyvärr. Året efter fick vi ett planerat barn, gifte oss förra året efter fem år tillsammans.

If you love me - please don't feed me!
  • Jessilicious

Blev gravid. När sonen var ca 10 mån blev vi ett par. Nu ett barn och 3 år senare ska vi separera.

• lila hibiskus

Vi blev tillsammans när jag var 16 och jag födde min äldsta dotter året efter. Vi har nu varit tillsammans i 19 år.

• Ellikapellika

Ja, vi är fortfarande ett par och väntar nr 4 tillsammans.
    10 år har vi varit tillsammans.
    Nu blev vi inte gravida så himla snabbt utan det tog 1,5 år från det vi träffades så vi räknas kanske inte riktigt.

• loves to
    lev tills med min man som jag träffade när  jag var 18. Förlovade oss två år senare. Fick två barn ganska tätt. 2006 gifte vi oss och fick en sladdis 2010. Vårt förhållande har varit en berg och dalbanan men vi håller ihop. Vi är inne i en period med mycket kärlek och vi får hoppas att det få vara så ett bra tag nu. Behöver lite flyt och tur nu...Har varit ett par i 19 år Vill bara säga att jag fortfarande älskar min man.
  • The bad seed

Jag blev oplanerat gravid efter 2-3 månader. Hade inte ens hunnit flytta ihop då testet visade ett +
    Vi höll ihop till vår dotter var 1,5 år, sen gick vi från varandra. Mitt initiativ, men vi var både eniga om det.

• Svangren

Jag och min man blev ett par den 17 mars 2010, redan i september plussade jag på gravtestet.
    Vi gifte oss i november 2010 och är fortfarande gifta.
    Vi har ett underbart förhållande och delar lika på allt.

• Kina79

Träffades och blev tillsammans och flyttade ihop i mars 2003. 

Förlovade oss i början av juni samma år.

Åt p-piller, men testade positivt några dagar efter midsommar 

Fick äldsta dottern i feb 2004.

Gifte oss juni 2005

Fick andra dottern april 2006

Fick tredje dottern maj 2010

Och, ja, vi är fortfarande gifta
    Hade vi inte fått barn så tidigt tror jag helt ärligt inte att vi varit tillsammans idag. Med det inte sagt att vi inte älskar varandra och har det bra.

Älskade prinsessor!! Tyra 2004-02-20 Ellen 2006-04-12 Agnes 2010-05-03
  • Faile

Blev oplanerat gravid efter ca 4 månader tillsammans men fick mf. Sedan blev jag planerat gravid igen ca 3 månader efter det.
    Idag ( 5 år senare ) har vi två barn och är lyckligt gifta

Sluta jiddra, börja trolla!
  • Blommorna och bina

Jag blev gravid när vi träffats i 3 månader...
    Nu har det gått 7 år och vi har 3 barn ihop och är givetvis tillsammans fortfarande=) 

• Lalatii

Både ja och nej

Mitt ex och jag har ett 1,5 års förhållande, alltså första barnet efter 1,5 år, andra 1,5 år efter första barnet och skilsmässa 1,5 år efter andra barnet.

Min nuvarande och jag har 14 år tillsammans i år (12 år som gifta). Vi fick vårt första gemensamma barn efter 1 år och 3 månader, idag har vi 4 barn tillsammans. 

Svar på tråden Ni som skaffat barn tidigt i förhållandet, är ni fortfarande ett par?