• Ssimple

    Shoppa Online (via Internet)

    Vart brukar ni handla oftast från Internet? Kläder, skor, hem, elektronik etc.

    Alltid kul när man får ett paket på posten :) känns som julafton!

  • Svar på tråden Shoppa Online (via Internet)
  • kg8

    Favoritar för att kika närmare på era tips när jag har bättre batteri

  • Ssimple

    Vem sa att jag köper från Ebay eller kina? Finns många andra bra butiker från Usa, England och Europa.

  • bondmoran punkt nu

    Åh shit! Jag ÄLSKAR att handla på nätet och är nog värsta e.shopoholicen tror jag

    Det finns ju mängder med bra sidor på nätet och så många flera att upptäcka som man inte visste om. Det är roligast tycker jag, att hitta en ny sida!

    Jag har tom startat en blogg där jag varje dag kl 12 lägger in ett nytt shoppingtips. Alla tips är sådant jag själv har provat och har erfarenhet av.

    Det är mest shopping men även andra nättips ibland.

    Kolla gärna om ni vill:

    www.bästatipsen.bondmoran.nu

    Jag kommer följa denna tråden också och se om jag hittar något nytt

    Bra tråd TS!!!  


    Om mitt liv som bondmora och diplomerad klantskalle: www.bondmoran.nu eller www.bästatipsen.bondmoran.nu
  • Ssimple
    bondmoran punkt nu skrev 2011-11-22 16:13:32 följande:
    Åh shit! Jag ÄLSKAR att handla på nätet och är nog värsta e.shopoholicen tror jag

    Det finns ju mängder med bra sidor på nätet och så många flera att upptäcka som man inte visste om. Det är roligast tycker jag, att hitta en ny sida!

    Jag har tom startat en blogg där jag varje dag kl 12 lägger in ett nytt shoppingtips. Alla tips är sådant jag själv har provat och har erfarenhet av.

    Det är mest shopping men även andra nättips ibland.

    Kolla gärna om ni vill:

    www.bästatipsen.bondmoran.nu

    Jag kommer följa denna tråden också och se om jag hittar något nytt

    Bra tråd TS!!!  

    YAY
  • k girl

    Köper framför allt smink/hudvårdsprodukter, kläder och cd-skivor online.

Svar på tråden Shoppa Online (via Internet)