• Yosa

Flamingo Beach Resort Lanzarote (alt. Bahia Feliz Gran Canaria)

Skulle vilja veta lite mer om Flamingo Beach Resort Lanzarote.

Är det flera hotell som delar på området?
    Är allinclusive-buffen hänvisad till "bara" en eller är det flera restauranger?

Har du även varit på Bahia Feliz Gran Canaria och vilket tyckte du bäst om?

Berätta gärna!     

• Svar på tråden Flamingo Beach Resort Lanzarote (alt. Bahia Feliz Gran Canaria)
  • Fokus1

Jag har bott i Bahia Feliz och åker du med barn så är det perfekt då mest barnfamiljer åker dit. Rekommenderas varmt fast okej jag är partisk med.

• Yosa
    Fokus1 skrev 2011-11-22 20:29:29 följande:
    Jag har bott i Bahia Feliz och åker du med barn så är det perfekt då mest barnfamiljer åker dit. Rekommenderas varmt fast okej jag är partisk med.

OOps det framgick nog aldrig i TS att Bahia Feliz var vi i nu i oktober och funderar helt seriöst på att åka dit nästa höst igen. Men så verka ju även teneriffa blue village bra om man tittar på bilder och läser på fritidsresors sida. Därav min fråga och gärna i jämförelse med Bahia feliz.

Bahia Feliz var toppen toppen-ställe! har vänner som varit där 4 år i rad och jag är beredd att förstå deras val

Vart bodde du där och vad jobbade du med där? Har du något roligt att berätta om stället? Är det närmaste "riktiga staden"  den där (vad hette den nu???) som låter som en finsk stad, långt namn?     
  • Fokus1

Vi bodde mitt inne på det lilla torget så ja centralt kan man väl säga, vi hade rörelse där så det fanns att göra varvat med bad. Nu är jag dålig på finska städer men vet inte om jag anser nån runt bahia låter speciellt finskt. Hoppas du finner nån som varit på lanzarote

• Yosa
    Fokus1 skrev 2011-11-22 20:44:28 följande:
    Vi bodde mitt inne på det lilla torget så ja centralt kan man väl säga, vi hade rörelse där så det fanns att göra varvat med bad. Nu är jag dålig på finska städer men vet inte om jag anser nån runt bahia låter speciellt finskt. Hoppas du finner nån som varit på lanzarote

haha Jag tolkade det som att du hade BOTT på Bahia feliz (permanent), därav mina konstiga frågor. Du menade att du varit där på semester?
  • Fokus1

Nej jag bodde allt där permanent på heltid under flertalet år

• Yosa

Tarajalillo, va staden jag syftade på (tycker jag låter finskt )

• Fokus1

Okej för mig låter det inte finskt dock men bra du kom på det

Svar på tråden Flamingo Beach Resort Lanzarote (alt. Bahia Feliz Gran Canaria)