• Anonym (latmasken)

Knulla på arbetstid

Bara undrar om det är fler än jag som knullar på arbetstid. Vem knullar du, chefer, kollegor, kunder, eller vem? Hur får ni till det, är det konferensknull eller smiter ni in i kopiatorrummet och kör när ingen ser? Vilka yrken knullar mest, hantverkare eller kontorsslavar? Har ni åkt fast, och vad har hänt då? Kan man få sparken? Bara undrar.

• Svar på tråden Knulla på arbetstid
  • Anonym (Saker som inte hänt)

Mycket SSIH och tonårskillefantasier i den här tråden. 

• Anonym (Mia47)

Oj, jag är snart 50 så det har hänt en del under ens arbetsliv.

Nummerupplysningen som jag jobbade på i några år. En sommar jobbade jag och en tio år yngre hunkig kille (sommarvikarie) nästan alla nattpass. Hade sex redan dag två och därefter precis varje nattpass vi jobbade. Inledningsvis mest oralt (jag sög av honom) och pullande (han på mig) men de två sista veckorna låg vid med varandra i soffan i lunchrummet på varje pass. 

Jobbade på en brädgård när jag var typ 18 och körde truck en sommar. Blev sex  i trucken med min dåvarande pojkvän (som också jobbade där) och framåtlutad över bordet i lunchrummet med platschefen. Gjorde slut med killen och blev ihop med platschefen i något år innan jag upptäckte att han gjorde samma sak med andra tjejer som han gjort med mig...

Väktarjobb, åkte runt i bil både på larm och till ställen för att kolla om det var låst. Då träffar man många personer och gör många bekantskaper. Lite pinsamt den gången när kollegan ropade över radion till en annan kollega: "M ligger med xx säkerhetsansvarige, de har hållit på i tio minuter nu så hon är nog snart klar..."

• Anonym (Mr Junior)
    Anonym (Saker som inte hänt) skrev 2025-06-29 13:18:10 följande:

Mycket SSIH och tonårskillefantasier i den här tråden. 

.....det verkar som du lever i en annan värld med skygglappar på.
    Det händer ibland mer saker på arbetet än vad du verkar känna till.
  • Anonym (wanderer)
    Anonym (Hanna) skrev 2013-07-01 20:58:59 följande:

I've had sex with a colleague a few times. In the staff room, in the storage room, etc. The risk of being discovered has been very high, but that's kind of the appeal. We work in healthcare.

I know a nurse Hanna, she is really attractive. I would be glad if you're the one. 
  • Anonym (wanderer)
    Anonymous (me included) wrote on 2013-07-01 21:07:59 the following:
    Oh, in the staff room. Yes, there is a big risk that someone will stumble in. Even in the storage room. I work in healthcare myself, so I know what kind of space it can be in these spaces.
    I am interested to know the details like how common is it? how open is the staff there for sex etc. I have been to Karolinska, and I crave for a short fun or something exciting and discrete.
  • Anonym (......)

Jag HAR knullat på arbetstid för många år sedan. 
    Jag & min dåvarande kille/sambo jobbade på samma arbetsplats.

• Anonym (Mysigt)

Jag jobbade med en tjej för några år sen och jäklar vad vi knullade..kom alltid in tidigare än de andra och gick senare.-Hon sög av mig fler gånger de åren än vad jag blivit avsugen i resten av mitt 50 åriga liv..Cool

• Anonym (Handledare)

Var otrogen med min handledare på ett större företag jag jobbade på för ca 15 år sen. Det började med att han daskade mig på stjärten ibland. Först protesterade jag, men märkte att jag faktiskt blev kåt av det, så en gång lät jag honom gå hela vägen och det kändes så rätt. Vi knullade ca 12 gånger, fram tills min man en dag kom instörtandes på min arbetsplats när vi precis var på väg in till ett vilorum och skulle knulla. Han anade ingenting och jag sade inget om det heller. Det förblev en hemlighet mellan handledaren och mig, gudskelov.

• Anonym (6579)

Ni som redan har en partner, varför gör ni det med andra då? Är ni inte glada på ert relation eller är det bara så att ni vill testa någon annans?  Skäms faktiskt!

• Anonym (Butikschef)
    Anonym (6579) skrev 2025-07-10 17:44:53 följande:

Ni som redan har en partner, varför gör ni det med andra då? Är ni inte glada på ert relation eller är det bara så att ni vill testa någon annans?  Skäms faktiskt!

Spänning och bekräftelse. 
    Jag har syndat många gånger i jobbet och via jobbet.
    De jag gjort det med har också varit i relation.
    Tror inte jag kommer ångra det på min dödsbädd.
  • Anonym (Nice)
    Anonym (Mr Junior) skrev 2025-06-19 16:23:03 följande:

Som denna em. I mötesrummet på arbetet. Bara undertecknad och en underbart sexig dam på kontoret. Alla och är hemma för att förbereda sig till långhelgen.
    Trevlig Midsommar!
    P.S Ber om ursäkt för att det är lite kladdigt på bordet i konferensrummet.....Glad

Ooooh sexigt. Hur såg hon ut? 
  • Woweffect

Har en kollega som jag har haft sex med på arbetstid många gånger men inte längre. Oralt alla gånger utom en. Gick till hennes kontor, vi jobbade övertid och tog henne bakifrån. Eftersom hon har världens sexigaste rumpa tog det inte lång tid innan ryckningar började komma. Fick lägga satsen i närmaste kaffekopp, med nybryggt kaffe. Kaffet kastade vi givetvis.  Vi har skrattat åt detta minne många gånger.  Tyvärr tog det slut,  saknar henne otroligt mycker

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (torsk)

Inte med kollegor, men jag brukar ibland köpa sex på arbetstid. Nice att ta en långlunch och få sig ett nyp innan man går tillbaka till jobbet. 

• Anonym (Uttråkad)
    Anonym (torsk) skrev 2025-07-29 03:24:12 följande:

Inte med kollegor, men jag brukar ibland köpa sex på arbetstid. Nice att ta en långlunch och få sig ett nyp innan man går tillbaka till jobbet. 

Nåja, det kan ju hända att du torskar.
Svar på tråden Knulla på arbetstid