Oj, jag är snart 50 så det har hänt en del under ens arbetsliv.
Nummerupplysningen som jag jobbade på i några år. En sommar jobbade jag och en tio år yngre hunkig kille (sommarvikarie) nästan alla nattpass. Hade sex redan dag två och därefter precis varje nattpass vi jobbade. Inledningsvis mest oralt (jag sög av honom) och pullande (han på mig) men de två sista veckorna låg vid med varandra i soffan i lunchrummet på varje pass.
Jobbade på en brädgård när jag var typ 18 och körde truck en sommar. Blev sex i trucken med min dåvarande pojkvän (som också jobbade där) och framåtlutad över bordet i lunchrummet med platschefen. Gjorde slut med killen och blev ihop med platschefen i något år innan jag upptäckte att han gjorde samma sak med andra tjejer som han gjort med mig...
Väktarjobb, åkte runt i bil både på larm och till ställen för att kolla om det var låst. Då träffar man många personer och gör många bekantskaper. Lite pinsamt den gången när kollegan ropade över radion till en annan kollega: "M ligger med xx säkerhetsansvarige, de har hållit på i tio minuter nu så hon är nog snart klar..."