• Anonym (latmasken)

Knulla på arbetstid

Bara undrar om det är fler än jag som knullar på arbetstid. Vem knullar du, chefer, kollegor, kunder, eller vem? Hur får ni till det, är det konferensknull eller smiter ni in i kopiatorrummet och kör när ingen ser? Vilka yrken knullar mest, hantverkare eller kontorsslavar? Har ni åkt fast, och vad har hänt då? Kan man få sparken? Bara undrar.

• Svar på tråden Knulla på arbetstid
  • Anonym (Nice)
    Anonym (Mr Junior) skrev 2025-06-19 16:23:03 följande:

Som denna em. I mötesrummet på arbetet. Bara undertecknad och en underbart sexig dam på kontoret. Alla och är hemma för att förbereda sig till långhelgen.
    Trevlig Midsommar!
    P.S Ber om ursäkt för att det är lite kladdigt på bordet i konferensrummet.....Glad

Ooooh sexigt. Hur såg hon ut? 
  • Woweffect

Har en kollega som jag har haft sex med på arbetstid många gånger men inte längre. Oralt alla gånger utom en. Gick till hennes kontor, vi jobbade övertid och tog henne bakifrån. Eftersom hon har världens sexigaste rumpa tog det inte lång tid innan ryckningar började komma. Fick lägga satsen i närmaste kaffekopp, med nybryggt kaffe. Kaffet kastade vi givetvis.  Vi har skrattat åt detta minne många gånger.  Tyvärr tog det slut,  saknar henne otroligt mycker

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (torsk)

Inte med kollegor, men jag brukar ibland köpa sex på arbetstid. Nice att ta en långlunch och få sig ett nyp innan man går tillbaka till jobbet. 

• Anonym (Uttråkad)
    Anonym (torsk) skrev 2025-07-29 03:24:12 följande:

Inte med kollegor, men jag brukar ibland köpa sex på arbetstid. Nice att ta en långlunch och få sig ett nyp innan man går tillbaka till jobbet. 

Nåja, det kan ju hända att du torskar.
  • Meddelande borttaget
  • Teppar
    Emilia06 skrev 2025-08-29 12:31:53 följande:

med min chef och jobbar som servitris på ett hotell oklart vilka som knullar mest dock o man kan säkert på sparken😅 dock aldrig påkommen

Du kan börja jobba hos mig om du vill jobba extra på min resturang Cool
  • Anonym (Vill kanske)

Kanske inte just sex, men jag och min närmaste chef kramas gärna når ingen ser oss ?
    En förälskelse för egen del som började för över 2 årsen och mu utvecklats till kärlek. Han är singel och jag tyvärr gift, men känns som jag vill avsluta äktenskapet.

• Anonym (Kaffe med dopp)

Knullar ibland med hyresgäster,  många understimulerad som gillar att bli sedda :)

• Erik Hantverkare

Jag och en kvinnlig kollega till mig brukar jobba mycket tillsammans på lägenhetsreoveringar, en gång på frukosten la hon handen mellan benen på mig och hade den där tills jag blev hård, sen var det inte mer med det, vi jobbade på som vanligt, sen på lunchen gjorde hon samma sak, fast knäppte upp och runkade av mig, vi har aldrig pratat om det efteråt..

• Emelliee

Har väll hänt under praktik och extrajobb haha 

vi hade ett rum på lagret som aldrig användes som vi smet in på ibland o hade kul 
    (min handledare)

• Anonym (Inte på jobbet men ..)

2014 hade jag en fantastisk singel-sommar. Dejtade hårt på Happy Pancake och Mötesplatsen. Där söker typ alla tjejer "seriöst" men jävlar vad många som knullade på första dejten.
    Träffade en tjej i Södertälje så jag bokade "kundbesök" i närheten. Lite snack i soffan ledde till hångel och sedan i säng.
    Men det var på arbetstid helt klart Tungan ute

• Erik Hantverkare
    Emelliee skrev 2025-12-10 14:26:41 följande:

Har väll hänt under praktik och extrajobb haha 

vi hade ett rum på lagret som aldrig användes som vi smet in på ibland o hade kul 
    (min handledare)

Hahaha
  • Anonym (Batong)

Knullar bara min kåta fru på arbetstid. 😂 

Svar på tråden Knulla på arbetstid