tuzzla skrev 2012-02-09 11:53:28 följande:
Den här väntan tar kål på mig! En vecka och en dag har gått idag... Inte ett ljud ännu.
Försöker intala mig att det är bra att jag ännu inget hört, eftersom ett negativt besked skulle meddelas per telefon, och ett positivt via post och alltså dröjer längre.
MEN, vad sysselsätter man sig med, när jag till och med på nätterna drömmer om olika besked?!
I natt drömde jag att en ung kille ringde och berättade att barnen (??) visserligen var friska, men att den som stuckit mig, råkat punktera ett av barnen. Eftersom båda barnen låg i samma fostersäck skulle även det andra följa med ut, när det skadade stöttes ut...
Han dubbelkollade under samtalet med sin pappa som fanns i bakgrunden, att han förstått och förmedlat allting riktigt...
Sjuk dröm! Obehaglig likväl!
Kanske har den ett samband med att jag innan jag somnade kände den första lilla buffen från pyret där inne.
Fy, vad tufft med så lång väntan. Får hoppas att den långa väntan innebär något positivt! Försök att sysselsätta tankarna med annat, träffa folk eller se film eller vad som helst så går tiden lite snabbare. Håller tummarna.