Har ni haft någon känsla vilket kön ni väntar?
Som rubriken lyder.
Och om ni nu haft det har det senare visa stämma?
Första barnet var jag helt säker på en pojke och det fick vi :)
Nu är jag mer osäker. Dock inte så långt gången ännu.
Som rubriken lyder.
Och om ni nu haft det har det senare visa stämma?
Första barnet var jag helt säker på en pojke och det fick vi :)
Nu är jag mer osäker. Dock inte så långt gången ännu.
Med första var jag 100% säker att det var en tjej, och ut kom en tjej.
Den här gången (v 27 imorgon) så känns det som en kille. rul tydde på en kille, men bm kunde inte lova, såklart.
Vi får väl se i mars om jag har "rätt". :)
Jag visste jag skulle få en tjej och en tjej blev de. har på känn att jag kommer få ytterligare två flickor. Hoppas :D
jag var helt bergsäker på en tjej, o en tjej blev det :)
väntar 4:e barnet o har haft rätt med alla , fick se 4:an idag och det stämde med gick inte att missa
Första var jag söker på att det var en tjej - ut kom en tös!
Andra var jag säker på att det var en kille - men sista månaden började jag tveka och sa spontant hon och hade bara tjejnamn - ut kom en tjej!
Nu är jag gravid igen och mkt tyder på ännu en liten tösa men jag säger han och har bara pojknamn... Om några månader får vi veta!
Bebis sugen:
Jag hade väldigt högt hcg-värde i början av graviditeten (kan tyda på att det är en tjej) och sedan fick jag framflyttat bf på Rul (flickfoster kan vara mindre än pojkfoster).
Jag har varit helt säker på att det är en liten pojk, igår på ultraljudet sa hon att det är en pojke. Så får vänta oh se om hon hade rätt :)
Jag har varit relativt säker med alla 3.
Första barnet VAR en tjej, det gick liksom inte att rubba på den känslan. Ut kom en tjej
Andra barnet kändes också som en tjej även om man hade tvekade ibland. Ut kom en tjej
Hjärtat sa att tredje var en pojke men med två flickor i bagaget vågade man inte riktigt lita på den där känslan men visst var det en pojke.
Nu väntar vi fyran och även om det är tidigt så säger känslan att det är en flicka. Att kolla pojkkläder, prata pojknamn känns fel på något vis, som att det inte stämmer riktigt.
Första gången var jag nästan helt säker på att vi väntade en liten pojke, redan från början. Det kändes bara så... rätt? Och att komma på pojknamn var lätt som en plätt medan tjejnamn inte gick alls. Och ut kom en liten pojk!
Den här gången kände jag att det var en tjej så fort vi började prata namn, runt vecka 15 där någonstans om jag inte minns fel. Den här gången var det hur svårt som helst att komma på ett pojknamn, medan tjejnamn var hur lätt. Enligt tillväxtultraljudet vi nyss gjorde (i v. 30) så är det en liten tös vi väntar, så ja... Förmodligen har jag (vi) väl rätt då :)
Var säker från början med ettan, mot alla odds, och det stämde att det var en flicka. Denna gång har jag trott pojke, men är mkt mer osäker. Får se när den kommer, 11 dgr kvar till bf.
Med mitt första barn trode jag var en flicka och det var en flicka. Andra gången när jag var gravid trode jag att det var en stor flicka, men det var tvillingar. Läkaren sa att det var två flickor, men jag fick en dröm att det kom ut en pojke. Så jag sa att de fick titta ordentligare och det visade sig att det var en pojke och en flicka.
Var säker på att det va en tjej. Och det var det