• silavs

är på dag 22 efter ÄL,ingen mens...neg gravtest...

Hej!

Jag hade ÄL för 22 dagar sedan enligt glada gubben=)

ingen mens så långt ögat kan nå!

har fått neg på gravtest senast idag.

hur sen kan mensen vara???

borde jag inte plussa isåfall??

• Svar på tråden är på dag 22 efter ÄL,ingen mens...neg gravtest...
  • MissMA

Sitter i samma båt . Jag är på dag 25 idag , fick en extremt liknande en nidis igår . Och inget plus .. Och jag känner det på mig att jag är gravid . Men inget plus .. Så det är bara att testa på . Och jag har heller ingen mens så långt ögat kan nå ..

• Iilja

Mensen kan bli vääldigt sen. Tråkigt när man vill plussa.. Jag har ganska regelbunden mesn 28-32 dagar varierar det. Men förra året dök den inte upp på tre måndader. Ingen mens och negativa gravtest.. väldigt drygt.

Men hoppas den kommer snart eller att du får pluss :) (om du vill det)

• silavs
    MissMA skrev 2011-12-06 02:45:12 följande:
    Sitter i samma båt . Jag är på dag 25 idag , fick en extremt liknande en nidis igår . Och inget plus .. Och jag känner det på mig att jag är gravid . Men inget plus .. Så det är bara att testa på . Och jag har heller ingen mens så långt ögat kan nå ..

det ända symtomet jag har är att det molar från och till och har gjort det i en vecka.som att mensen är på G, men aldrig kommer.

har börjat ömma lite i brösten men inte mkt.

men tycker att det borde visa sig på stickan isåfall=)

jag har varit gravid två månader i rad nu precis innan och båda har resulterat i missfall,

båda graviditeterna gav utslag redan i början på vecka 5 ocj jag hade betydligt mer symptom då oxå.

men alla graviditeter är väl inte lika???     
  • silavs
    Iilja skrev 2011-12-06 12:35:33 följande:

Mensen kan bli vääldigt sen. Tråkigt när man vill plussa.. Jag har ganska regelbunden mesn 28-32 dagar varierar det. Men förra året dök den inte upp på tre måndader. Ingen mens och negativa gravtest.. väldigt drygt.

Men hoppas den kommer snart eller att du får pluss :) (om du vill det)

vet du om du hade ägglossning när mensen inte dök upp??

jag har haft ägglossing och då tycker man att den borde komma iaf...men som sagt, den kan vara sen.

vilket jag inte hoppas (vill bli gravid=)  
  • Iilja

Nej det vet jag iofs inte om jag hade..
    Då hoppas jag at det dyker upp ett pluss snarast svalis83 :)
    Och jag tror inte att alla graviditeter är likadana. Jag har bara varit gravid en gång (missfall) men vad jag har läst så ser alla olika ut.

• Pimpinellan

Positivt äl-test betyder inte att ett ägg verkligen släppt. Det visar bara lh-hormonet som föregår äl. Men om man verkligen haft ett ägg som släppt och mensen är sen så är man gravid. Undantag på miljonen typ. Fortsätt testa och händer inget vare sig plus eller blödning så gå och gör ett VUL.

• MissMA
    Svalis83 skrev 2011-12-06 02:20:07 följande:

Hej!

Jag hade ÄL för 22 dagar sedan enligt glada gubben=)

ingen mens så långt ögat kan nå!

har fått neg på gravtest senast idag.

hur sen kan mensen vara???

borde jag inte plussa isåfall??

Hur har det gått ? Fått något plus eller mens än ?
  • Bitsk

hej!
    är i samma sits typ- bim +4 och ingen mens och inget plus;(

känner mig allmänt gravid men börja undra om det inte är inbillning;( vill bara att den där j*kla mensen ska komma nu för det är så jobbigt och inte riktigt veta..och efter att ha googlat runt massa bli jag ännu osökrare-man kan tydligen plussa supersent:S så nu har jag fått hoppet tillbaks;(

nån med liknande erfarenheter???

• MissMA
    Bitsk skrev 2011-12-07 22:24:14 följande:

hej!
    är i samma sits typ- bim +4 och ingen mens och inget plus;(

känner mig allmänt gravid men börja undra om det inte är inbillning;( vill bara att den där j*kla mensen ska komma nu för det är så jobbigt och inte riktigt veta..och efter att ha googlat runt massa bli jag ännu osökrare-man kan tydligen plussa supersent:S så nu har jag fått hoppet tillbaks;(

nån med liknande erfarenheter???

Jag är där nu . Har förvisso inte testat på ett par dagar nu , men ingen mens heller så ... Har också läst om dom som har plussat i 8:e veckan osv .. Men lördag är det en vecka sedan jag testa sist , så ska ta ett nytt på lördag igen om det ej kommit någon mens
  • Bitsk

ja jag få nog hålla mig från testandet nån vecka nu även om det känns svårt;S nu kä'nns de liksom som att mensen likväl kan komma så man kan sätta igång och jobba på septemberbebis istället;) men men bara o vänta !

• MissMA
    Bitsk skrev 2011-12-07 23:03:01 följande:
    ja jag få nog hålla mig från testandet nån vecka nu även om det känns svårt;S nu kä'nns de liksom som att mensen likväl kan komma så man kan sätta igång och jobba på septemberbebis istället;) men men bara o vänta !
    Ja , min mens kom nu , en vecka sent . Så det är bara att vänta ut den och sen börja på septemberbebis nu =)
  • Stardust88

Vet inte när jag hade ägglossning exakt, men är på CD30 idag, ingen mens och bara negativa tester i flera dagar. Kan haft ägglossning nånstans CD15-CD16, eftersom samlaget skedde på CD11, så måste ägglossningen skett då om det blivit något. Jag har fört statistik över mina cykler sen 2015, och även med sen ägglossning (CD18-22) har lutealfasen knappt varit så lång som den är nu. Så nuläget är ÄL+14 eller +15, utan positiva tester.

Han använt mig av Babyplans vanliga med känslighet på 25mIU/ml, har ett sådant test kvar nu och en CB testa tidigt 10mIU/m (ej digital) som jag tänker ta på söndag.

Inga känningar av pms eller mens.

• Stardust88

CD33, äl+17,  BIM+3, neg test men fortfarande inga känningar av pms eller mens.

en del vaga symtom, andra starkare.

Denna eviga väntan på ett svar Gråter

Svar på tråden är på dag 22 efter ÄL,ingen mens...neg gravtest...