• Peaches82

Några ensamstående mammor el pappor i Solna/Sundbyberg som vill träffas?

Jag är en tjej på 29 år som nyligen blivit ensamstående med min 17-månaders. Det är lite ensamt minst sagt och skulle gärna komma i kontakt med andra ensamstående i Solna/Sundbyberg=)

• Svar på tråden Några ensamstående mammor el pappor i Solna/Sundbyberg som vill träffas?
  • Peaches82
    elvvan skrev 2013-01-19 20:08:07 följande:
    Hepphepp

jaaa...kanske dags att väcka tråden till liv igen=) Finns det några ensamstående föräldrar där ute som vill träffas och ventilera eller bara umgås?=)
  • elvvan

Tuppen jag! Jag har dock sambo nu men en dotter på halvtid från ett tidigare förhållande.

• Peaches82
    elvvan skrev 2013-01-24 17:34:40 följande:
    Tuppen jag! Jag har dock sambo nu men en dotter på halvtid från ett tidigare förhållande.
    Kul! Bodde också i sumpan förrut men nu bor jag i solna. Som läget är just nu har jag dottern som är 2,5 år på heltid så det är fullt upp!
  • elvvan

Förstår det! vi bor i Annedal men jag jobbar vid Solna Station!

• elvvan

Jag jobbar som marknadsassistent! Blev det nåt av den här tråden förut eller träffades ni aldrig?

• Peaches82

Jag träffade ingen tyvärr. Började jobba efter att varit föräldraledig strax efter jag startat tråden så tyckte väl att jag hade fullt upp. Nu när jag pluggar är det lite lugnare, läser på distans så jag kan lägga upp dagarna lite hur jag vill=)

• Emsbli

Hoppar in här. Vi bor söder om sthlm i Haninge. Jag är 26 och dotter 5,5 har henne på heltid händer ibland att hon är hos sin pappa en helg.. 
    Vi träffas gärna :) 

• Noname00

Vilken rolig och inspirerande tråd, jag kan verkligen rekommendera att träffas i tex tornparken speciellt nu när de har gjort ett kafe av det.

• Emsbli
    Noname00 skrev 2014-04-18 18:05:32 följande:
    Vilken rolig och inspirerande tråd, jag kan verkligen rekommendera att träffas i tex tornparken speciellt nu när de har gjort ett kafe
    Vart ligger det? :)
Svar på tråden Några ensamstående mammor el pappor i Solna/Sundbyberg som vill träffas?