2012 mammor Malmö
Hej! Någon i Malmö som ska ha barn i början på nästa år? Själv är jag en go tjej på 24 år som väntar mitt första barn i februari. Känner ingen som ska bli förälder. Hade vart jätte roligt att lära känna fler mammor :)
Hej! Någon i Malmö som ska ha barn i början på nästa år? Själv är jag en go tjej på 24 år som väntar mitt första barn i februari. Känner ingen som ska bli förälder. Hade vart jätte roligt att lära känna fler mammor :)
hej va kul då får vi ta en fika när du är tillbaka i malmö vart bor du? vi bor på söderkulla. :)
Nu är min plutt kommen ^^ den 24/6
Nä nu skrev jag fel den 26\4 skulle de stå ;)
grattis till den lilla. =)
Ja absolut ^^ bor inte i Malmö bor i typ Eslöv haha men e från lund i början och jag känner inte en enda människa här i hålan jag bor i nu haha.. hur gammal e din dotter?
hejhej, är 23 och bor också i malmö =) fick en flicka i november 2011, lite tråkigt när man inte har någon som också är mammaledig
Håller med, hade varit roligt att få nya vänner som också e mammalediga
E du inte från Skåne i början?
hej vet inte hur ni känner man jag hade gärna träffats för en fika eller promenad då jag gärna träffar fler mammalediga??
Alla ni yngre mammor i skåne ni borde gå med i denna grupp på FB; www.facebook.com/groups/246689048687598/
Vi är en hel drös med mammor som träffas lite då och då :)
Tänk inte på beskrivningen i gruppen att max åldern är 20, det är ett skrivfel och vi är en drös med mammor från 15 till 25 :)
Men haha allt e facebook, jag har inte faceBook längre.. ;P
Åh tack för tipset, perfekt för mig ju! Ansökte om medlemskap direkt! :)
Hej!
Är 25 så kanske inte klassas som ung längre? =)
Men fick min dotter då jag var 17 och har även en son på 15 månader!
Bor på Hermodsdal, men flyttar till Arlöv om en vecka
Jag är gärna med på en fika eller promenad!
Om någon vill dvs =)