• Emelie88johanzzon

2012 mammor Malmö

Hej! Någon i Malmö som ska ha barn i början på nästa år? Själv är jag en go tjej på 24 år som väntar mitt första barn i februari. Känner ingen som ska bli förälder. Hade vart jätte roligt att lära känna fler mammor :)

• Svar på tråden 2012 mammor Malmö
  • Catharinab
    neroupp skrev 2012-05-06 22:06:52 följande:
    hej även här en malmö mamma som gärna träffar fler vänner har en son som föddes den 29/2.. hade varit trevligt med en fika eller promenad?? 

mvh sara 
    Åh bara en månad yngre än min lilla! :) Jag är på! Men vi har stambyte på vår lägenhet så kommer tillbaka till Malmö i Juni.. :) Var i Malmö bor du? :)
  • neroupp

hej va kul då får vi ta en fika när du är tillbaka i malmö vart bor du? vi bor på söderkulla. :)

• Poppee
    neroupp skrev 2012-05-09 14:39:06 följande:
    grattis till den lilla. =)

Tack, hon var verkligen efterlängtad ^^
  • Catharinab
    neroupp skrev 2012-05-07 22:18:16 följande:
    hej va kul då får vi ta en fika när du är tillbaka i malmö vart bor du? vi bor på söderkulla. :)
    Jaha det vet jag inte vart det ligger.. Haha är lite ovetande om staden fortfarande. Jag bor i Persborg :)
    Poppee skrev 2012-05-09 13:27:23 följande:
    Nä nu skrev jag fel den 26\4 skulle de stå ;)
     Grattis grattis! :) Behöver du mamma-kompis är jag på hahaha känner absolut ingen i malmö.. :p
  • Poppee

Ja absolut ^^ bor inte i Malmö bor i typ Eslöv haha men e från lund i början och jag känner inte en enda människa här i hålan jag bor i nu haha.. hur gammal e din dotter?

• maro88

hejhej, är 23 och bor också i malmö =) fick en flicka i november 2011, lite tråkigt när man inte har någon som också är mammaledig

• Poppee

Håller med, hade varit roligt att få nya vänner som också e mammalediga

• Catharinab
    Poppee skrev 2012-05-14 09:04:11 följande:
    Ja absolut ^^ bor inte i Malmö bor i typ Eslöv haha men e från lund i början och jag känner inte en enda människa här i hålan jag bor i nu haha.. hur gammal e din dotter?
    Snart fyra månader :) Hon föddes 22 Januari. Haha det där var inte lite förvirrade! Haha ja jag känner ingen i hela Skåne så vet hur ensamt det kan bli :p
  • neroupp

hej vet inte hur ni känner man jag hade gärna träffats för en fika eller promenad då jag gärna träffar fler mammalediga??

• chariots

Tänk inte på beskrivningen i gruppen att max åldern är 20, det är ett skrivfel och vi är en drös med mammor från 15 till 25 :)

Alexande 11.08.30 / Justababy.blogg.se
  • Jordgubbarmeglass

Hej!

Är 25 så kanske inte klassas som ung längre? =)
    Men fick min dotter då jag var 17 och har även en son på 15 månader!
    Bor på Hermodsdal, men flyttar till Arlöv om en vecka

Jag är gärna med på en fika eller promenad!

Om någon vill dvs =)

Svar på tråden 2012 mammor Malmö