Tappat sexlusten, hjälp!
Vet inte riktigt när det började men jag minns att på midsommarafton försökte jag "slippa undan" sex med sambon. Annars har det inte varit några problem när jag varit onykter, men sen tog vi en liten kärleksweekend i juli tror jag det var och det var ju som gjort för en het natt men jag kände inte alls någon lust, men jag ställde ju upp ändå, även då onykter, annars hade jag nog varit ännu svårare. I september blev jag gravid med vårt andra barn och då blev det riktigt illa. Klarar inte av att kyssa min sambo, och blir nästan arg på honom när han tex tar mej på rumpan när han går förbi. Han är såklart mycket frustrerad och "tjatar" nästan varje dag. Vet inte vad jag ska göra.. I helgen har min mamma frågat om hon får vara barnvakt och det tyckte vi lät jättebra. Jag tänkte "yes, nu hinner vi handla julklappar och göra riktigt fint här hemma" han tänker "sex". Nu ångrar jag nästan att jag tackade ja till barnvakt..
Jag tror inte att det har med sambon att göra, jag älskar honom och vill inte ha någon annan.