Alicia 72 skrev 2011-12-20 20:19:33 följande:
Så oerhört snällt av dig att hjälpa mig! Jag skickar gärna en bild om det underlättar! Kan man skicka bilder via FLs inbox? Annars kan du väl inboxa mig din email så skickar jag bild den vägen!
Gällande framfallet så tror jag inte det har blivit bättre, har bara varit på efterkontrollen hos bm. Gyn tar inte emot för framfall första halvåret efter förlossning då det tydligen ofta går tillbaka i alla fall något. Knipövningarna har gjort stort resultat på "knipet". Jag känner det själv samt att BM tyckte jag hade bra knip, som kunde hållas länge.
Jag joggar absolut inte nu, det skulle jag nog inte gjort även om jag inte haft framfallet - är alldeles för svag i bålen känner jag. Min förhoppning är att någon gång kunna jogga igen, det är meditation för mig. Men innan jag ens provar så ska jag bli tokstark i bålen, det hjälper ju bäckenbotten det med! SÅ motionen får nu bestå av powerwalks - ska tänka på knipet - samt att jag efter jul tänkt gå på mamma-barn-gympa på SATS.
Är oerhört försiktig med allt. Har inte lyft min 4-åring sen förlossningen.
Meddela hur du vill ha bilden så fixar jag det!
10000 TACK!!!
Alicia
Hej Alicia!
Jag ska strax kolla min inbox
Och tack igen för all info,det hjälper!
Och det är jättesvårt för mig att veta när exakt ditt schema blir klart,men beroende på hur mycket jag harf att göra
så kan det ta några dagar,så håll ut