Jag blir skitirriterad på såna här frågor, liksom på alla trådar om hur man hittar "en tjej att ha sex med".
Det är så objektifierande, som om tjejer som har sex med tjejer är någon slags robotar, som att det är väsensskilt från att vara hetero, men att vi är likadana allihop.
Mitt krav för att ha sex med en tjej är att hon ska vara tänd på mig och jag ska vara tänd på henne. Basta. Man kan liksom inte ställa upp en massa krav - hon ska vara normalviktig, ha stora tuttar, liten rumpa, långt hår, en jävla fjärilstatuering på rumpan, bla, bla, bla - leta upp någon som passar och tro att det automatiskt blir bra sex. Det blir inte ens bra om ens enda grej är "jag vill testa tjejsex" och sen hoppar i säng med första bästa som ställer upp.
Gör ni likadant med killar? "Han måste vara lång och mörkhårig och ha bruna ögon och stor kuk." Inget annat duger, och allt som passar in på kravlistan blir jättebra?
Men för att svara på frågan - kroppen och utseendet har betydelse för mig, men attraktion handlar inte om kilon eller tuttar eller bristningar.