• Anonym (nyfiken)

hej tjejer jag undrar hur ska en tjej se ut för att ni ska atraheras av henne

jag e en tjej som e bisexuell jag undrar vad ni tjejer har för krav om ni ska ha sex med en tjej..hur måste hon se ut...måste hon ha den perfekta kroppen eller kan hon vara lite mullig.??nej jag undrar deta efter som jag själv har barn.och kroppen e inte precis som när man var utan barn...utan brösten e ju inte desamma lite lite lite häng mage inte nu att det väler ut men ni vet hur det brukar vara.

• Svar på tråden hej tjejer jag undrar hur ska en tjej se ut för att ni ska atraheras av henne
  • Anonym (A)

Jag blir skitirriterad på såna här frågor, liksom på alla trådar om hur man hittar "en tjej att ha sex med".

Det är så objektifierande, som om tjejer som har sex med tjejer är någon slags robotar, som att det är väsensskilt från att vara hetero, men att vi är likadana allihop.

Mitt krav för att ha sex med en tjej är att hon ska vara tänd på mig och jag ska vara tänd på henne. Basta. Man kan liksom inte ställa upp en massa krav - hon ska vara normalviktig, ha stora tuttar, liten rumpa, långt hår, en jävla fjärilstatuering på rumpan, bla, bla, bla - leta upp någon som passar och tro att det automatiskt blir bra sex. Det blir inte ens bra om ens enda grej är "jag vill testa tjejsex" och sen hoppar i säng med första bästa som ställer upp.

Gör ni likadant med killar? "Han måste vara lång och mörkhårig och ha bruna ögon och stor kuk." Inget annat duger, och allt som passar in på kravlistan blir jättebra?

Men för att svara på frågan - kroppen och utseendet har betydelse för mig, men attraktion handlar inte om kilon eller tuttar eller bristningar.

• cpOFFER

Jag tycker normala tjejer är snyggast. Helt vanliga tjejer helt enkelt.

• Anonym (nyfiken)

nej jag undrar bara detta här.jag har haft sexuella relationer med tjejer.men efter att fått mitt 3 barn.så e kroppen inte dessamma.nej jag e väl inte tjock.men magen e inte lika fast.lite lite deg mage...brösten e inte desamma..hade värkligen grymt snygga bröst inan jag fick barn..men sen blev dom inte sig lika efter barnen...det jag undrar e bara om tmånga tjejer kan tänka sig ha sex med en tjej med sådan kropp eller måste hon ha den snygga kroppen för att hoppa i säng med henne.

• Fiyalia

Jag föredrar modell mjuk.
    Det får gärna vara stora kurvor för min del och går inte alls igång på "smala" tjejer även om dessa också är vackra.
    Jag tänder först och främst på en tjejs ögon, därefter håret...  

...even though people are crazy, nothing nowadays amazes me...
  • Anonym (nyfiken)

jag tycker också väldigt mycket om naturliga tjejer. mulliga...dessa tjejer kan gör också att man smälter ....och att blir döds förtjust i dom

• Anonym (nyfiken)

det skulle vara skit kul och träffa en tjej som har barn ...som e bs.. och som har en en kvinnligkropp med lite kurvor,..

• LillaMia

Det är väl ingen skillnad på attraktionen/ vad man attraheras av vilken sexuell läggning man har? Jag menar, alla gillar olika oavsett om det handlar om män/ kvinnor/ transor osv.?

Själv är jag hetro. Men en vacker kvinna för mig är en naturlig. För mig innebär det en kvinna som inte är sminkad till tusen, en kvinna som är den hon är och gillar det. En kvinna som är smal just för att hon har en sådan kroppsbyggnad eller en kvinna som är större just för att hon har en sådan kroppsbyggnad! :)

• Anonym

Ts jag är mulllig har kurvor, har barn aldrig varit med en tjej skulle vilja men aldrig hittat någon tyvärr.

• Anonym

ts jag är 159 och en halv och väger 74 :/ jag som skrev ovan för tjockt för dig?

• Anonym (nyfiken)

hej för att det ska klicka tex mellan mig och dig så beror det på om man atraheras av varandras utsende...sen lite extra kilon spelar d´å ingen roll.

• Willhellmina

Bi sen 15 års åldern och är bi för att jag gillar tjejer. Inga smala stickor, jag vill ha kurvor, tuttar och bak. Hellre 5 kg för mycket än 5 kg för lite. Och naturligtvis ska det finnas en ömsesidig attraktion!

• Anonym (nyfiken)

så tänker jag precis som du om vad ja söker för tjej...och måste säja du e grymt snygg...helt o hållet min typ(0;

• Willhellmina
    Anonym (nyfiken) skrev 2011-12-21 13:38:26 följande:

så tänker jag precis som du om vad ja söker för tjej...och måste säja du e grymt snygg...helt o hållet min typ(0;

Om du menar mig så bugar jag och tackar som ödmjukast. En otroligt fin komplimang!!!
  • Anonym (nyfiken)

det e klart att jag menar dig...syn att jag inte vågar som du ha en bild på mig själv--..men vist om jag får en bra kontakt med någon kan jag alltid skicka en bild på mig själv....kramis

• PriceLess

Nu är jag gift med min underbara fru o är nöjd,Puussss på dig.:) Men måste säga att tjejer som är kortklippta , har tatueringar och lite muskler är såååååå hot hehe:) Jag tycker femman tjejer också e snygga men mer som att man kan tycka sin syster ser bra ut, Butchar är dem snyggaste för hela slanten i mina ögon:)))

• Tigervilja

Man kan ju ha saker man föredrar, jag gillar långt hår till exempel. 

Men jag tycker också det är svårt att beskriva hur en tjej ska se ut för att jag ska attraheras av henne. Det hela handlar mycket om vad hon har för egenskaper, det är mest personligheten jag tänder på. När jag tänker tillbaks på olika personer jag varit kär i eller attraherats av så har de faktiskt sett väldigt olika ut.

• Anonym

Smaken är som vanligt som baken... så det är en onödig fråga.

Svar på tråden hej tjejer jag undrar hur ska en tjej se ut för att ni ska atraheras av henne