-
Jag är en ung tjej på 17 vårar och har precis upptäckt att jag är med barn. Då tänker ni säkert på hur jag ska klara detta här med skola och ekonomi. Men jag kan säga så här att om man har vilja och styrka att visa att man kan klara av det här. Men jag ska i allafall motbevisa människorna i min omgivning att jag kan klara av en sådan här tuff uppgift.
-
Svar på tråden Någon ung gravid som har BF i Augusti?
-
Vi ska få en flicka :D sambon kunde inte hålla sig så han ville veta :) han är så stolt att få en liten prinsessa :) så lycklig !!
-
Åh grattis :D
-
Nathalie92 skrev 2013-03-26 16:50:28 följande:Vi ska få en flicka :D sambon kunde inte hålla sig så han ville veta :) han är så stolt att få en liten prinsessa :) så lycklig !!
-
Tack så mycket :) Zayco du har jätte fina bilder :) vilken vecka är du i ?
-
Vad söt du är! TackNathalie92 skrev 2013-03-26 18:39:51 följande:Tack så mycket :) Zayco du har jätte fina bilder :) vilken vecka är du i ?
Är snart i vecka 19
Du då? Grattis till lilltjejen!
-
Zayco skrev 2013-03-26 18:41:18 följande:Vad söt du är! Tack Är snart i vecka 19 Du då? Grattis till lilltjejen!Zayco skrev 2013-03-26 18:41:18 följande:Vad söt du är! Tack Är snart i vecka 19 Du då? Grattis till lilltjejen!
Så lite så :) !! Jag är i v 20 idag :) tack så jätte mycket ! Vet du vad de blir eller ska du ta reda på de ? :) -
Jag ska göra rul om en vecka så då får jag reda på det förhoppningsvis. Vill jättegärna vetaNathalie92 skrev 2013-03-26 18:52:09 följande:
Så lite så :) !! Jag är i v 20 idag :) tack så jätte mycket ! Vet du vad de blir eller ska du ta reda på de ? :) -
Zayco skrev 2013-03-26 18:53:37 följande:Jag ska göra rul om en vecka så då får jag reda på det förhoppningsvis. Vill jättegärna vetaZayco skrev 2013-03-26 18:53:37 följande:Jag ska göra rul om en vecka så då får jag reda på det förhoppningsvis. Vill jättegärna veta
Vad kul :D de är helt underbart :):) nu kan jag äntligen specificera mig på flick saker :) -
21 år gammal och bor i Stockholm och ska få en liten pojke den 30/8! Några fler i stockholmsområdet?
-
Från Sthlm jag med
glömde nämna att jag förresten väntar en flicka den 28/8!
-
Från Sthlm jag med
glömde nämna att jag förresten väntar en flicka den 28/8!
-
TS, helt rätt tänkt. Klart ni fixar det! Jag är född 1992, alltså 21 år i år. Väntar andra barnet i Augusti. Har sen innan en son med fästmannen född april 2011. Bloggar även om mitt liv som ung mamma och vår vardag :) mammaangelika.blogspot.se
-
Hej! Hoppar in här, är 18 år och har BF den 24 augusti, också från Stockholm! :)
-
Jag är är också 18år, 19 om två veckor och har BF den 5 augusti.
-
Hoppar in här jag också då jag är 19och är i vecka 13 och har bf den 7 augusti 2014. Har precis börjat må bra och inget illamående längre. Så nu hoppas jag att jag bara får njuta av tiden!