• Anonym

Otrohet om två av samma kön hånglar och den ena är tillsammans med det motsatta könet?

Om två av samma kön börjar hångla, t.ex två killar och en av killarna har en tjej, är då killen otrogen mot tjejen med killen?

• Svar på tråden Otrohet om två av samma kön hånglar och den ena är tillsammans med det motsatta könet?
  • Fenina
    Anonym (M) skrev 2012-01-11 18:08:12 följande:
    Mmnjae, fast det är nog en ursäkt typ...ett halvt steg ut ur garderoben, med hjälp av alkoholen :)
    Dessutom är det inte hållbart - jag hade kunnat hångla på skoj med båda könen. Frågan är ju hur skoj den man lever med tycker det är - och om han/hon inte gillar det, om man respekterar det, eller har en större behov av att hångla.
  • Fenina
    Fenina skrev 2012-01-11 18:11:44 följande:
    Dessutom är det inte hållbart - jag hade kunnat hångla på skoj med båda könen. Frågan är ju hur skoj den man lever med tycker det är - och om han/hon inte gillar det, om man respekterar det, eller har en större behov av att hångla.
    Kan tillägga att jag gillar båda könen, men att det för mig är en stor skillnad på att skojhångla och hångla mig upphetsad - men som så mycket annat ligger det i betraktarens ögon :P
  • Anonym (M)
    Fenina skrev 2012-01-11 18:11:44 följande:
    Om du hånglar med både flickor och pojkar är du ju bs
  • Fenina
    Anonym (M) skrev 2012-01-11 18:13:49 följande:
    Om du hånglar med både flickor och pojkar är du ju bs
    Ja så klart jag är! Jag menade att man inte kan använda det som ursäkt "att det bara skulle vara en kul grej på fyllan" - för att det råkar vara samma kön. Kan väl vara en kul grej oavsett vilket kön, och en seriös grej oavsett kön. 

• Anonym (M)
    Fenina skrev 2012-01-11 18:23:57 följande:
    Ja så klart jag är! Jag menade att man inte kan använda det som ursäkt "att det bara skulle vara en kul grej på fyllan" - för att det råkar vara samma kön. Kan väl vara en kul grej oavsett vilket kön, och en seriös grej oavsett kön. 
    Men jag tror en del använder fest/alkohol som ursäkt för just det...har sett för många exempel på det för att det skulle vara slump. Sen efter kanske 10 år kommer du ut! Jag skulle aldrig hångla med en kille av den enkla anledningen att jag inte tänder på män, dessvärre kanske man skulle kunna säga.
  • och

Bara om man blir påkommen.

The hard way is the right way.
  • spunge
    Anonym (M) skrev 2012-01-11 18:08:12 följande:
    Mmnjae, fast det är nog en ursäkt typ...ett halvt steg ut ur garderoben, med hjälp av alkoholen :)

Eller så tycker man, som jag gör, att det faktiskt bara är en kul grej att hångla med tjejer.
    det hade vart en vanlig dag om vi inte hade slagit vad om vem som kunde visa arslet för flest dagisbarn
  • TrassligaTizzan

Jag har lite dubbelmoral här ;)
    Men de e för de e jag som är huvudpersonen :P
    Är gift med en man men har vait med 2 tjejer utan honom.
    Han vet att jag dras till tjejer sexuellt och att de är något jag vill testa på egen hand.
    Därför tog jag mig friheten att prova. Och jag anser ju inte mig otrogen eftersom han sagt att de va okej även om de va 10 år sen han sa de.  Nu tycker han jag varit otrogen och ja, de kanske jag har för de va bakom hans rygg,

Men nu et jag vart han står och skullei nte göra de igen.. för då skulle de vara otrohet då jag vet att de skulle sår honom

• HäckHäxan

Måste väl beror på vad man kommit överens om. För viss är de inte otrohet alls att hångla med andra oavsett kön, för andra är de helt okej att ligga med någon av samma kön utan att det räknas till otrohet osv osv.

Så länge det finns män, kommer min fitta fortsätta sava.
  • tackförfisken

Spunge: du är inte ensam om det. Hånglade också med tjejer när jag var yngre, bara för att:) tänder inte alls på tjejer men just då var det kul!

• Anonym (Sådeså)

Det ÄR otrohet, om man inte har gjort en överenskommelse med sin partner att det är okej att göra det man gör. Själv blir jag otroligt upphetsad av att se två killar hångla, så jag brukar be min kille kyssa andra killar när jag ser på. Jag har även sagt att för mig är det helt okej om han träffar andra män "i smyg", om han vill. Jag vet att detta är moraliskt fel egentligen, men han säger ju att han gillar det, och jag blir så otroligt upphetsad av det :P

• Dannyboy

Könet är ointressant, vorre det otrohet för partnern om det var en person av det egna könet (partnerns alltså) så är det det om den skyldige slabbar på en person av det egna könet (om något annat nu inte är överenskommet i förhållandet). Kön, sammhällstatus, ekonomi, åler inget spelar i sammanhanget någon roll.

• Selma1966

Hångel är hångel, oavsett med vem. Skulle partnern säga ok så är det ok i det förhållandet. Men bara det faktum att man begär, och får ett ok, säger att det inte är normalläget. Så när man har en annan partner får man passa sig igen så ingen blir sårad.

• Schna

Nu börjar jag tänka på mitt ex, han tyckte det var otrohet om jag hånglade med en tjej. Men han fick kyssas med killar för det var ju bara på skämt! En kväll satt jag och en vän på en uteservering och fick syn på våra killar i baren bredvid, och det var väldigt vad de skämtade tyckte vi.... och varje gång det var fest dessutom!

Svar på tråden Otrohet om två av samma kön hånglar och den ena är tillsammans med det motsatta könet?