Saknar passion
För ett och ett halvt år sen avslutade jag en fram-och-tillbaka-relation som då varat i 3år.
Det var som en KK-relation med stor vänskap och kärlek men eftersom han hade en del problem och inte ens hade samma planer för framtiden som barn och liknande ville jag gå vidare.
Men nu saknar jag mkt av vad det relationen gav mig det var så mkt passion vi var verkligen attraherade av varandra, vi var öppna med våra nakna kroppar kände aldrig att jag behövde dölja något för honom(gäller både kropp och tankar) och vi kunde ha sex i timmar och bara njuta av varandra, vi kunde sitta och hångla hur mkt som helst njuta av varandras läppar. Vi masserade varandra, vi pratade om livet och döden, lyssnade på musik och tittade varandra i ögonen. Skämmdes aldrig inför honom och blev aldrig förminskad.
Nu har är jag i en "riktig" relation där det inte finns något ens i närheten av det jag och han den andra hade. Alla är vi olika och jag förstår det men det finns ingen glöd det är bara varm aska och det räcker inte. Vi har varit ihop ett år och enda gången vi verkligen har hånglat är första gången vi träffades, nu om vi kysser varandra i mer än 30sek så drar han av sig byxorna, jag hinner ju inte ens bli kåt innan allt är över:(
Det spelar ingen roll vad jag har för kläder på mig, jag har haft på mig massa sexiga underkläder vid både speciella och icke speciella tillfällen men jag hade lika gärna kunnat ha på mig "mormors-trosor" allt ska bara av. Trots att han pratar om hur han vill köpa fina/sexiga underkläder till mig.
Jag känner mig som ett hål, inte som en ung vacker kvinna som den andra fick mig att känna mig som.
När vi väl ligger i sängen och inte har ett enda måste i världen så plockar han upp sin dator och spelar något spel eller sätter på en film eventuellt har vi en snabbis och det är det som stör mig mest bara en jävla massa snabbisar hela tiden. Och jag har sagt till honom att vi älskar inte med varandra vi har sex det är skillnad och då blir han ledsen han förstår inte var jag menar har försökt vara pedagogisk, säga det på ett snällt sätt och brutal ärlighet inget når fram. Vi jagar bara våra orgasmer tillsammnans. Jag älskar sex jag gör verkligen det men i allt det så har jag tappat bort min egna sexuallitet och min kåthet och nu vill jag knappt ha sex, det känns så meningslöst.
Samtidigt känns det dumt att göra slut för det när jag älskar honom så mkt.
Behövde skriva av mig ni får jättegärna kommentera trots att jag inte egentligen har någon frågeställning;)