• Anonym

Saknar passion

varför är du ihop med din nuvarande? låter ju hemskt!

• Anonym

jobbigt läge... antingen går du tillbaka till din kk o har det härligt men saknar en del. Eller så är du kvar o får barn o hela familjekittet o då är passionen ett minne blott, men så kan man oxå leva.
    Barn är den största erotikdödare som finns så räkna inte med att det blir bättre om det kommer såna!
    Eller så ger du dej ut på jakt efter en man som kan ge dej både passion o allv

• Anonym

Fråga dig själv vad du vill ha ut av livet och om du kommer att få det i detta förhållande.

Om ja; kämpa på! 

• Anonym
    Anonym (Fly!) skrev 2011-12-31 08:35:34 följande:
    Jag levde i ett äktenskap med en man som jag inte kände den där passionen med, och som inte bekräftade mig på det sättet som andra gjort tidigare. Jag tänkte att den lugna trygga kärleken var den rätta, istället för den galna passionerade, och att det skulle var mer stabilt. 

När vårt äktenskap tog slut så insåg jag att det hade gjort mig till en grå mus. Mina galna och spontana sidor hade nästan försvunnit. Mitt sexuella självförtroende var borta. Jag hade ägnat så mycket tid åt att duga i min ex-mans ögon att jag hade tappat bort mig själv. Visst, jag älskade honom. Men jag älskade inte den jag blev i hans sällskap. 

Så fly så fort du kan.  
    Sant! Jag levde oxå med en man i massor av år. Jag trodde väl att jag älskade honom o det kanske jag gjorde oxå....? Vi var iaf aldrig osams, men jag blev en grå mus. Urtråkig! Jag skulle aldrig gå tillbaka till det.
    Idag lever jag singel o har det precis hur bra som helst. Saknar inget! Andra finner mej desutom spännande..... något som vore otänkbart o mitt tidigare liv då jag var komplett osynlig, genomskinlig.
Svar på tråden Saknar passion