• Konralina

BF juni-juli 2012 i närheten av Årsta-Globen-Enskede-Skarpnäck?

Hej,

Tänkte samla ihop ett par stycken som ska ha barn ungefär samtidigt i närområdet. Kunde vara kul att ha lite folk med gemensamma intressen att prat med och umgås med i närheten när det är dags, och kanske tidigare än så :) 

Är själv 31 och väntar första barnet (BF1 juli), är vi fler i området så säg gärna till :) Mer info om mig finns i min presentation.

• Svar på tråden BF juni-juli 2012 i närheten av Årsta-Globen-Enskede-Skarpnäck?
  • Lina 362

Grattis Zoffis och Blåklockan!
    Hoppas det är min tur när som helst.

• Konralina

Bah! 41+1 idag, har bokat tid för undersökning på SÖS till på onsdag (41+3) och hoppas på igångsättning inom kort. Hur går det för er andra? Vi håller på att längta ihjäl oss efter liten

• Konralina

Hej!

Nu är vi hemkomna från BB, i tisdags morse (10/7) satte värkarna igång och den 12/7 kl 11.46 tittade vår underbara pojke ut. Det slutade med snitt pga utdragen förlossning, men vi mår bra och hade en väldigt fin upplevelse trots allt.

Underbart att vara hemma igen och att få träffa vår lilla skrutt, som vi har längtat <3

Hur går det för er andra? 

• saramy

Grattis Konralina!

Nu har vi också kommit hem från BB med vår lilla Moa. Allt gick bra och vi blev väl omhändertagna på SÖS. Hon är så gullig! 

• mammassnosa

Hej på er allihop! Hur mår ni? Här hemma har jag en tösabit som blir 5 månader på onsdag. Kanske vi ska försöka få till en dejt om vi alla kommit iordning :)

• saramy

Hej!
    Det är bara bra med oss.  Moa blev tre månader förra veckan och håller på att lära sig att greppa efter saker. Jag ses gärna!

• Josenoah

Hej
    Jag har inte varit aktiv här på länge. Nån som vill ta en fika nån dag? :)

• mammassnosa

Ska till sjukgymnast i Södertälje då så då kan jag inte :(

Svar på tråden BF juni-juli 2012 i närheten av Årsta-Globen-Enskede-Skarpnäck?