• Busan89

Tittut kliniken imorgon, Hur har ni upplevt det?

Hej!
    Ni som varigt där på tittut och gjort 3D/4D UL vad har ni fått för uppfattning om undersökningen, bemötande osv?
    Längtar så jag spricker men nu är det äntligen snart dags, imorgon 14.30 ska vi få se vårt pyre igen. är i vecka 27 och imorgon 26+2  :)

Är det svårt att hitta dit? Är super nervös över att vi ska svammla bort oss i sthlm, ska ta bilen. Ni som gjor det finns de parkeringsplatser osv i närheten?

Har moderkakan i framvägg och är lite nervös över att det ska göra så vi får svårt att få bra bilder, någon som har erfarenhet av detta? 

Tror det var mina orosfrågor :)

Tacksam för svar!

Hälsningar N

• Svar på tråden Tittut kliniken imorgon, Hur har ni upplevt det?
  • magelita80

De är jättebra där. Supermöjd var jag. När jag var där första gången så ville min son inte visa upp sig så bilderna blev inte så bra . Men jag fick komma tillbaka en vecka senare och göra om gratis och självklart fick jag bilderna från båda gångerna.

Det kan vara svårt att hitta parkering. Testa sibyllegatan där brukar vi hitta parkering efter några varv

• Busan89

Åh vad snällt av dom :) Hoppas bebisen i magen känner för att visa upp sig idag :)

Okej, Sibyllegatan säger inte mig ett smack, men får väll läsa på vägskyltarna ;) Jag och sambon har iallafall bestämt oss för att åka 2 timmar innan då vi ska in i stan och snurra.. Bor ca 8 mil från sthlm så hoppas vi inte åker allt för mycket fel :)

Tack för svar :)

• Kaosmamma

Åh vad roligt :) vi ska dit den 10 feb. Fjärde barnet och vi har ej varit där tidigare så känns spännande :) får du lägga upp bild sen :) vad tog du för paket?

• Busan89

Wilma Sonja Marie Andersson <3

Ja det var verkligen helt underbart :) går inte att beskriva, man bara njuter och tårarna var såå nära :)
    Vi valde att ta premiumpaketet, heter de va? Då man får hela skiten inspelad på skiva efter, och den har jag redan hunnit kolla på, om och om igen :D Går inte få nog av våran lilla Wilma som ligger där inne och växer :):)
    Vi fick dock vårt att få bra bilder, först har jag moderkakan i framvägg och en tös som gillar att antingen ha händerna för ansiktet eller så vill hon gärna "gosa" in sig med näsan i moderkakan. Nej hon var svår att få bra stillbilder på, men  de rörliga videoclipsen ser amn bättre på :D Men visst är hon fin vår lilla prinsessa :)
    Du måste visa bild på erat lilla pyre sen också :)  

• Kaosmamma

Åh vad mysigt!!!! Så fin ja!!! :)))) jätte söt!!!

Men du, min dotter heter också Wilma :) hihi. Wilda Wilma Dana Linnea ;) vilken v var du i nu när du gjorde UL? Tror också vi tog premium.. massa bilder och dvd eller hur... :) typ 1700... denna gång har jag moderkaka bak, men förra grav (min tredje) låg den fram. Kommer vara i v 28 när UL görs, så hoppas det går bra, denna har varit lite bökig och ligger på konstiga ställen så har varit svårt att fånga på vanliga UL och TUL, också armar i ansiktet. Hoppas det blir lättare nu... här är iaf vår i profil från v 20-21... troligtvis en liten HIlda :)

• Busan89

Åh vad mysigt :) Och vilket mysigt namn på den troligtvisa lilla flickan, det ska ni kolla på tittut?
    Hehe Wilma, jaa det är ett mycke fint namn, det liksom är ett namn som innan jag och sambon ens blev gravida så har vi sagt att vår dotter ska heta Wilma :) Älskar de namnet, lite äldre men så himla fint :)
    Samma paket som vi, så ja ni har nog också valt premium.. åh det är en sådan fantastisk upplevelse, ryser nästan vid tanken att man varigt där och gjort det :) Men det är väll känslan av att se sin bebis :) 
    Jaa okej, jaa hoppas bebisen inte vill ligga med armarna för ansiktet för er :) Jag var i vecka 27(26+3).
    När har du BF?

• Kaosmamma

Ja jag gillar Hilda, efter min farmor :) jag har en barnbok ute med våra tjejers namn ;) Wilma är superfint!

Jag kommer vara i typ v 28, har bf 4 maj mb blir planerat snitt så blir en aprilbebis :) när har du bf? Ja!! Är magiskt att se sin lilla på ul :)

• Helvi

Jätte vackra bilder!!
    Underbart att se hur har de i magen!!

Jag tänkte bara fråga hur mycket det kostar att göra sådanna UL?

Tack och grattis till era små!

• Nio

Jag var på Tittut nu i december och gjorde ett 3D UL. Kul grej men vet inte riktigt om vi tyckte att det var värt 1.500 spänn. Tror det var guldpaketet vi tog..
    Vår lilla tös låg med huvudet tryckt mot 'väggen' så var svårt att få bra bilder, men ett 50-tal fick vi med oss hem i alla fall, jag har även moderkakan i framvägg men det påverkade inte bilderna alls.

Bemötandet var det absolut inget fel på, trevlig personal som förklarade vad de gjorde och såg osv.

Vad gäller parkering så vet jag inte, skulle själv inte ta bilen in dit just pga parkeringsproblemen i stan och vi skulle dessutom vara där tidigt på morgonen och vi ville inte hamna mitt i köerna. Tunnelbaneuppgången är annars typ 10 meter från porten så omöjligt att missa.

Lycka till!!!!

Svar på tråden Tittut kliniken imorgon, Hur har ni upplevt det?