• CDSJGRD GGEHCS IAGOTSE

Allmänbildning: Del 1

För att klargöra: Allmänbildning i rubriken syftar på att det är varierande frågor, inte på att jag förväntar mig att alla ska kunna alla frågor.

Lycka till och hoppas att det har blivit rätt.

I have heard your reasons and regard them as unconvincing and inadequate. We will pass that.
    Quiz
    Du måste logga in för att besvara ett quiz.
  • Svar på tråden Allmänbildning: Del 1
  • Khaleesi
    lövet2 skrev 2012-01-12 00:11:36 följande:
    Skitdåligt! *skäms*
    Äsch då. Vilken fråga skäms du över att du inte kunde? Den om WOW:s releaseår, kemifrågan, medicinfrågan eller nöjesfrågan? Ärligt talat tycker jag - som ända anser mig rätt allmänbildad - att det är en bonus att kunna sådana här saker om man inte håller på med dem.
  • lövet2
    Khaleesi skrev 2012-01-12 00:18:53 följande:
    Äsch då. Vilken fråga skäms du över att du inte kunde? Den om WOW:s releaseår, kemifrågan, medicinfrågan eller nöjesfrågan? Ärligt talat tycker jag - som ända anser mig rätt allmänbildad - att det är en bonus att kunna sådana här saker om man inte håller på med dem.
    Främst senatorsfrågan. Vet inte vad jag tänkte på! Sedan borde jag ha vetat vem som skrev Hurt ...

Ditt bästa resultat är 5 rätt av 10 möjliga, du har försökt 1 gånger.
  • Pimpinellan

7 av 10 vilket väl får anses bra med tanke på att det var en enda fråga jag egentligen kunde-resten var rena gissningar och nån enstaka uteslutningsmetod. F.ö anses jag av de flesta som väldigt allmänbildad,men det här var lustiga ämnen. Skrattande

• Diablo

7/10 helt ok!

Har man tur behöver man inget vett!
  • Smecker

9/10.. jävla låt ställde till det.

Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • M C

Jag hade 4 rätt  - det var de jag faktiskt visste. Kungsvatten tex.
    Men gissningarna gick käpprätt. 
    Svååårt!

Bara för att du inte vet betyder inte att ingen vet. Stultorum infinitus est numerus.
  • Familjeliivsfinastenick
    M C skrev 2012-01-19 09:00:34 följande:
    Jag hade 4 rätt  - det var de jag faktiskt visste. Kungsvatten tex.
    Men gissningarna gick käpprätt. 
    Svååårt!
    Det var ju jättebra inte alls uruselt. Du är lika allmänbildad som jaded och det är  inte fy skam.,
    الشيطان
  • Jäjd
    Familjeliivsfinastenick skrev 2012-01-19 09:46:07 följande:
    Det var ju jättebra inte alls uruselt. Du är lika allmänbildad som jaded och det är  inte fy skam.,

Damn vilken komplimang!  
    Jäjd skrev 2012-01-19 11:37:06 följande:

Damn vilken komplimang!  
    Man ska vara snäll och uppmuntrande mot de som behöver det. *snäll*
    الشيطان
  • Jäjd
    Familjeliivsfinastenick skrev 2012-01-19 12:13:08 följande:
    Man ska vara snäll och uppmuntrande mot de som behöver det. *snäll*

Jäjd skrev 2012-01-19 12:14:55 följande:

الشيطان
  • Dr Mupp

5 av 10 *skäms*

Rational arguments don?t usually work on religious people. Otherwise there would be no religious people.? - Gregory House, M.D
  • Ebba Caroline
    Ditt bästa resultat är 10 rätt av 10 möjliga, du har försökt 1 gånger
    Blanda INTE ihop min personlighet med min attityd. Min person - det är vem JAG är. Min attityd beror på vem DU är!
Svar på tråden Allmänbildning: Del 1