• MalleNalle

Vi har fått en dotter!

Det var ett tag sedan jag var inne här, men jag vill iallfall berätta att vi fått en liten dotter!!

111213, alltså på Luciadagen ringde de från Barnens Vänner med en underbar julklapp, en liten lillasyster till Vince!! Vår dotter som kommer få just namnet LUCIA väntar på oss i Taiwan, barnhemmet CSS.

Vi fick vänta 12,5 låååååånga månader på att få BB.
    Storebror Vince är 3,5 år och kommer från Kien Giang i Vietnam!

Lucia är född den 16 november 2011, och vi hoppas på att få hämta hem henne till sommaren!

Nu hoppas jag och håller tummarna för att det rullar på för alla med barnbesked under året!

• Svar på tråden Vi har fått en dotter!
  • MalleNalle

Tack för alla gratulationer!

Vi är såååå glada och läääängtar såklart jättemycket efter att åka och hämta hem den lilla skruttan!
    Hon är så söt så det inte är klokt!!
    Tänk att vi haft sådan tur att vi blivit välsignade med inte bara 1 barn utan 2!!

• fabbemam
    Chimamanda skrev 2012-01-18 19:39:38 följande:
    Grattis!!

Vi fick också barnbesked, förra veckan!
    MalleNalle skrev 2012-01-19 07:34:04 följande:
    Tack för alla gratulationer!

Vi är såååå glada och läääängtar såklart jättemycket efter att åka och hämta hem den lilla skruttan!
    Hon är så söt så det inte är klokt!!
    Tänk att vi haft sådan tur att vi blivit välsignade med inte bara 1 barn utan 2!!
    GRATTIS till er båda!
  • viseversa

Stort grattis. men varför får ni inte hämta henne tidigare? måste dom vara ett vist antal månader gamla eller?

• LG74

Grattis kära vän! Är så glad över att ni äntligen fått veta. Hon är bedårande söt!

Kramar 

• elinaehn

Grattis, det är helt fantastsikt att ni har en familjemedlem som väntar på att få komma hem hopaps ni snart är samlade hela familjen!

• Nånting

Grattis till er lilla dotter. Hoppas att väntan inte blir alltför lång innan ni får träffa henne.

• Lillsyrran

GRATTIS, GRATTIS!!!
    Ännu ett livets mirakel till er familj!

Hoppas att månaderna går fort nu så att ni snart får hämta er prinsessa!
    KRAM     

Svar på tråden Vi har fått en dotter!