• cecell

Fler som väntar tillökning 2012 inom Halmstadtrakten?

Hejsan!

Är i vecka 22 med tredje barnet med BF den 2 juni 2012 och har två underbara killar som är födda 07 och 08.

Hade vart kul att få utbyta erfarenheter, tips osv kring graviditeten och barn, prata av sig lite om det som kan dyka upp i tankarna och eventuellt träffas IRL... Fler som känner likadant, skriv!   

• Svar på tråden Fler som väntar tillökning 2012 inom Halmstadtrakten?
  • grästuva

Grattis Kia82 {#emotions_dlg.flower}

♥ Stolt mamma till tre fina pojkar. Theo 24/12-07, Oliver 4/4-11 och Filip 11/4-12 ♥
  • Tilda å Jimmy

Åh grattis!!! Tänk, nu försvinner det folk härifrån mer och mer!! Vad är det för datum på oss som är kvar??
    Jag har 28/6

• Kia82

Hej flickor!

Hur går det för er som är kvar, några bebisar som tillkommit?

• snartmamma2012

Efter 56 h värkar med 6 min mellanrum, 2 övernattningar på fl med sövande, 28 h aktiv förlossning med 2 omgångar eda sprutor så ville hon ut :) fy rackans vad slitsamt men sååå fin vår clara är:))

Hoppas ni alla andra mår bra!!

• grästuva

Stort grattis till er Clara, se till att vila mycket nu och mysa med er tös

♥ Stolt mamma till tre fina pojkar. Theo 24/12-07, Oliver 4/4-11 och Filip 11/4-12 ♥
  • grästuva

Det finns en fb grupp som heter "vi som fick barn våren 2012",nu är det ju sommar men ni får gärna gå med ändå. Vi är (än så länge) fyra stycken, alla från Halland och planerar en första fika i nästa vecka

• cecell

Hej allihop!

Ett stort grattis till er lille Max Kia82 och till lilla Clara snartmamma2012!

Nu har jag äntligen funnit ro till att sätta mig vid datorn att göra annat än måsten (viktiga saker) på ganska många veckor... :-P
    Det har varit en stor omställning med tre barn, speciellt nu när man är hemma sjäv med alla tre killarna men det funkar. De två första veckorna gick ju väldigt snabbt, som det brukar göra och vi har haft det hur mysigt som helst förutom att de höll på att borra och ha sig i vårt badrum så vi har varit borta en hel del men det har fungerat ändå. Det blev som så att vi har gjort mycket med Devin och Eddie då och det har uppskattats av oss allihop.

Tyvärr så drabbades lille Harley av en kraftig ögoninfektion när han var ett par dar gammal och förkylning någon dag efter det (som fortfarande inte vill släppa) så det har varit lite bök med det. Han har redan fått sin första antibiotika och varit på akuten för ögoninfektionen då han var väldigt svullen och han gallskrek av smärta så fort vi baddade honom runt ögat med medicomp (bomullslapp liknande), stackarn men det är över nu iaf. Hans storebröder tycker att det är väldigt roligt med en liten bror och pussar och kramar honom jämt och ständigt och vill gärna hjälpa till med saker som rör honom. Det kan bli lite småbråk om vem som ska göra vad dock men det räknade jag med då det inte är något ovanligt. :-P

Hur har ni andra det? Har ni kommit in i vardagen ännu och hur fungerar det för er som har syskon där hemma? 

• cecell
    grästuva skrev 2012-06-22 11:09:24 följande:
    Det finns en fb grupp som heter "vi som fick barn våren 2012",nu är det ju sommar men ni får gärna gå med ändå. Vi är (än så länge) fyra stycken, alla från Halland och planerar en första fika i nästa vecka

Jag har försökt att hitta gruppen men finner den ej.
    Hade du kunnat lägga till mig eller skicka länk eller något??
    Fika hade varit skoj... även med alla i den här gruppen när det fungerar för alla/de flesta.   

• grästuva

om jag lägger till dig som vän på fb så kan jag bjuda in dig till gruppen cecell, trodde den gick att söka efter själv

• snartmamma2012

Lägg till mig med:)) hittade inte heller den!

• Tilda å Jimmy

Jag hittar inte heller :( Hur är det med er förresten?? Jag håller på att dö av tristess och väntan!!! Vad ska man GÖRA för att stå ut????

• Kia82

Jag hittar inte heller någon tråd.

Här är allt bara fint, lillemannen är otroligt snäll.

• grästuva

Jag vet inte vad ni heter så jag kan inte adda er på fb

Gör min profil här öppen så kan ni skicka ett meddelande och skriva vad ni heter, ni som vill vara med i gruppen. 

• Tilda å Jimmy

Jag heter Matilda Karlsson. Inte helt ovanligt kanske nej, brunett. Gift med Jimmy Karlsson. Vad heter den som addar mig så jag ska acceptera ? :)

• grästuva

Åsa Nordström heter jag

Svar på tråden Fler som väntar tillökning 2012 inom Halmstadtrakten?