• Vintermånen

Mallorca Sunving resort and spa Alcudia?

Nån som har bott där? Vad tyckte ni? Vi ska resa med en nästan 5åring och en 1,5-åring.

Vilken byggnad bodde ni i? Vi funderar på huvudbyggnaden Nuevas Palmeras pga närheten till barnpool, lekplats etc.

• Svar på tråden Mallorca Sunving resort and spa Alcudia?
  • Alexi

Vi var där 2009 och det var toppen. Vi hade en bebis bara då så vi bodde i en happy baby-lägenhet en bit från stranden. Fantastiskt fin strand och fin strandpromenad.

• Vintermånen

Vad härligt! Ok! Hur verkade huvudbyggnaden? Var det livat på kvällarna? Man vill ju kunna sova menar jag.

• Alexi
    Vintermånen skrev 2012-01-26 20:16:51 följande:
    Vad härligt! Ok! Hur verkade huvudbyggnaden? Var det livat på kvällarna? Man vill ju kunna sova menar jag.
    Jag vet faktiskt inte, vi var inte där på kvällarna då vi åt middag längs strandpromenaden och sen var i lägenheten när dottern skulle sova.
  • ZacksMamma01

Vi var där i juni förra året och bodde i Las piramides. Jättebra byggnad men lite små balkonger.
    Hotellet är jättebra och ligger precis vid den fina stranden. Vi var jättenöjda.
    Vi hade all inclusive och maten var ok, men inte kanon.
    Barnpoolsområdet var bra för det ligger procis vid Lollo och Bernie´s lekland och det var sand vid solstolarna så vår ettåring kunde greja med hink och spade. men tyvärr så var det huggsexa på solstolarna så man fick vara tidig på morgonen för att få plats.

Svar på tråden Mallorca Sunving resort and spa Alcudia?