Annaluskan skrev 2012-02-11 16:31:17 följande:
Lekande lätt: Tack för att du tänkte på oss med sommarstugan och husvagnsplats även om det inte går! Gulle! Det där med direktflyg tål att kollas upp. Och solbergabadet besökte vi mycket för två år sedan. Men som jag förstår det kommer vi att få duscha på en skola så vi slipper stå ute i blåsten i duschvagnar i år. Gick inte få nån av barnen att duscha där, därav solbergabesöken. Jag har även tvagat den äldre i havet när han blivit rent för skitig, någon som lägerbarnen lätt blir. ;)
Det var så lite så! Norrlänningar få ju försöka hålla ihop, jag bor strax norr om dig =)
Ja, men då så. Kör så att det ryker, eftersom ni kan duscha på ett bra sätt =)
Ta med ett primuskök och en termos samt så många flaskor att ni på ett bekvämt sätt kan diska dem där ni duschar så klarar ni ju den biten.
Det enda som kan hindra är väl om ni inte får tillbaka avgiften för campingen men som du säger, försök förhandla med dem förståelsen borde ju vara stor kan man tycka pga omständigheterna. (Jag vet inte om Östergravar gör så att det är begränsad tillgång, det är ju ändå rätt stort men det är väl det som kan ställa till det)
Tvaga sig i havet funkar bra förutom att tvål/schampoo inte löddrar sig, svärföräldrarna och maken gjorde det länge innan vi fick dusch på stugan (före min tid alltså, inte så att jag inte tvättar mig =)).