Varför tror alla på honom?
Usch vet inte ens vart jag skall börja. Jag levde med en man som utnyttjade mig på alla sätt i vis och psykisk fysisk misshandel. Vi har ett barn tillsammans. Jag har ensam vårdnad ( tack o lov). Nu har det även visat sig att han har en typ av psykopati störning. Jag har alltid hållt med honom och vart på hans sida pga hjärntvättning. Fick inte ha kontakt med nån. Han fick mig till och med att bryta kontakten med mina föräldrar. Han korsade gränsen alltför många gånger och till slut sa jag stopp. Han har aldrig brytt sig om vårat barn (tror han inte är kapabel till att känna kärlek för någon alls). Han kan säga att han älskar en men den där iskalla tomma blicken säger något helt annat! Han har ett enormt kontaktnät och är rätt så omtyckt! Han lever för uppmärksamheten och bekräftelsen han får från alla de som står vid hans sida när han smutskastar mig totalt. Han får alla att hata mig och han mår så otroligt BRA av det här! Han har gjort och sagt en massa sjuka grejer och har aldrig brytt sig om vårt barn helt enkelt. Det jag inte förstår är hur folk inte ser igenom honom? Mina föräldrar såg ju igenom honom nästan direkt och sa att det var nått som inte stämde med honom. Men nu har så otroligt många slängt ur sig en massa skit kommentarer om vad som ska hända med mig när man får tag på mig. Jag förstår verkligen inte hur dom tänker och jag är bara så otroligt trött. Vill bara gråta för det känns som ett elände som aldrig kommer ta slut :( men håller masken för min lillas skull. Jag undrar bara hur dom inte kan se igenom honom ?? Ibland så vill jag bara bryta tystnaden och berätta om allt han gjort.. Men det har ja tyvärr ingen ork för just nu. Vet inte vad jag ville med tråden.. Behövde nog bara få det ur mig! Kanske det finns nån mer i min sits?