• Julifru

Interjuvas av Amelia i morgon! Hjälp önskas..

I morgon ska jag interjuvas av Amelia om hur det känns att vara ofriviligt barnlös!
    Repotaget handlar mesta dels hur man orkar vart man hittar sin energi och hur förhållandet påverkas!
    Var lite vidskeplig innan och visste ej vad jag ville men nu vet jag och det känns rätt som detta är en stor del i vårat liv nu!
    Nu undrar jag lite om ni har några förslag på vad ni känner som är viktigt att få med.
    Självklart handlar detta om mitt liv och jag som ska känna mina känslor så ni inte missuppfattar mig

Men vad tycker ni är viktigt att vår omgivning vet?
    Tack goa ni!
    Kram Anna

• Svar på tråden Interjuvas av Amelia i morgon! Hjälp önskas..
  • Bemma

Hmm..fick nya Amelia idag! Där stod det om par som inte kunde få barn! Var du med eller ska de fortsätta på den linjen?

Super bra att de tar upp det! Slipper man känna sig ensam och utsatt..
    Direkt tidningen damp ner i brevlådan var jag tvungen att börja med den artikeln!

• Bemma

Hmm..fick nya Amelia idag! Där stod det om par som inte kunde få barn! Var du med eller ska de fortsätta på den linjen?

Super bra att de tar upp det! Slipper man känna sig ensam och utsatt..
    Direkt tidningen damp ner i brevlådan var jag tvungen att börja med den artikeln!

• LillSkruttet

Åh, måste ju inhandla Amelia om artikeln är med nu! Är ju så nyfiken!

• Bemma

JA! Anna! Det var du som var med!! Tack för att du gjorde det! Jag grät när jag läste det....känner igen mig i så mycket trots att jag inte har gått samma långa väg som du...än.

Om jag som redan hittat FL känner lättnad över att inte vara ensam..gissa vad många andra som kommer känna samma när de läser artikeln!

Starkt att du ställde upp!! Hoppas och håller tummarna för att det snart tar sig för er!!

• Vilgotha

Så den har kommit

Dags att shoppa Nyfiken, nyfiken..

• Fiaflopp
    KLart jag måste läsa om min favvo tjej!
  • SYRRAN77

Tack för att du delade med dig av ert liv, vårat ser nästan lika ut. håller tummarna för oss i framtiden! och alla andra som är i samma situation

• Julifru

Tack snälla alla ni goa tjejjer!!!

• rödbetan

Vem av dem var du.. jag klippte ut artilkeln till min man.

Svar på tråden Interjuvas av Amelia i morgon! Hjälp önskas..