• sofiec5

vid vilken ålder fick du barn?

Jag är bara intresserad att som qizet visar hur många som har barn vid 28 år ålder. Ni får gärna skriva vilken ålder ni fick ert första barn.

Quiz
    Du måste logga in för att besvara ett quiz.
  • Svar på tråden vid vilken ålder fick du barn?
  • Pallas

Jag är tex 39 år och fick mitt första barn vid 17. Vad ska jag svara?

• Chrissie

Kanske inte kan rösta ännu, är bara i vecka 7 så har ju ingen bebis ännu :) Men hinner fylla 26 innan bf så under 28 år ja :)

• Mercurialis

Jag fyllde 37 år det året första barnet föddes.

Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Walk beside me and just be my friend.
  • sofiec5

Jag vill egentligen bara se hur många som har barn vid 28 års ålder. Det finns inget rätt eller fel men i quizet var man tvungen att välja. Du som är 39 är ju över 28 och har barn så det blir svaret. Jag är bara personligen nyfiken och undrar hur många i min ålder som fått barn än. Sen finns det mkt bättre sätt att hitta statstik akademiskt sett...men jag är bara lite alldagligt nyfiken.

• Jess86

Quizet är ju helt omöjligt att rösta på, felgjort... Men jag var 25 när sonen kom, alldeles perfekt ålder för mig :)

• La Lola
    sofiec5 skrev 2012-02-15 15:42:19 följande:
    Jag vill egentligen bara se hur många som har barn vid 28 års ålder. Det finns inget rätt eller fel men i quizet var man tvungen att välja. Du som är 39 är ju över 28 och har barn så det blir svaret. Jag är bara personligen nyfiken och undrar hur många i min ålder som fått barn än. Sen finns det mkt bättre sätt att hitta statstik akademiskt sett...men jag är bara lite alldagligt nyfiken.
    Men varför gjorde du inte en omröstning istället då?
    I ett quiz måste man ju fylla i alla alternativ för att kunna svara.
    *mamma till Alma (maj 2000) och Hedda (mars 2009)*
  • knattar
    sofiec5 skrev 2012-02-15 15:42:19 följande:
    Gör man ett quiz måste man svara på båda "frågorna".
    Är jag 27 och har barn måste jag alltså svara Ja på första frågan och nej på andra (eftersom jag inte är över 28).
    Är jag 30 måste jag svara nej på första frågan och ja på andra, eftersom jag inte är under 28.

Så hur hade du tänkt att läsa ut något från de resultaten?? 
  • Linda 1987

Jag var 21 när första kom och nära 23 när andra kom.

• Din för 25 öre

1 rätt av 2 får väl anses godkänt

• zigne

Konstigt quiz! Jag fick min första dotter vid 32,3 och den andra vid 37,8. Blev gravid direkt utan problem och idag är mina döttrar vuxna och jag är "still going strong" och väntar ivrigt på barnbarn. Ålder är bara en siffra.

• maaammaaa

Jag vet vad du menar,  jag gjorde just bort mig, det är ganska otydliga instruktioner man får vid upprättande av en quiz. Fy på familjelivs datanördar som inte kan förklara så otekniska kvinnor ska förstå. Första barnet vid 28.

• Maria R

Var 28 då jag fick mitt första barn, fyller 35 imorgon och har nu tre

Svar på tråden vid vilken ålder fick du barn?