vid vilken ålder fick du barn?
Jag är bara intresserad att som qizet visar hur många som har barn vid 28 år ålder. Ni får gärna skriva vilken ålder ni fick ert första barn.
Jag är bara intresserad att som qizet visar hur många som har barn vid 28 år ålder. Ni får gärna skriva vilken ålder ni fick ert första barn.
Jag får mitt första snart :P är 23
Jag är tex 39 år och fick mitt första barn vid 17. Vad ska jag svara?
Kanske inte kan rösta ännu, är bara i vecka 7 så har ju ingen bebis ännu :) Men hinner fylla 26 innan bf så under 28 år ja :)
Jag fyllde 37 år det året första barnet föddes.
Jag vill egentligen bara se hur många som har barn vid 28 års ålder. Det finns inget rätt eller fel men i quizet var man tvungen att välja. Du som är 39 är ju över 28 och har barn så det blir svaret. Jag är bara personligen nyfiken och undrar hur många i min ålder som fått barn än. Sen finns det mkt bättre sätt att hitta statstik akademiskt sett...men jag är bara lite alldagligt nyfiken.
Quizet är ju helt omöjligt att rösta på, felgjort... Men jag var 25 när sonen kom, alldeles perfekt ålder för mig :)
Jag var 21 när första kom och nära 23 när andra kom.
1 rätt av 2 får väl anses godkänt
Konstigt quiz! Jag fick min första dotter vid 32,3 och den andra vid 37,8. Blev gravid direkt utan problem och idag är mina döttrar vuxna och jag är "still going strong" och väntar ivrigt på barnbarn. Ålder är bara en siffra.
Jag vet vad du menar, jag gjorde just bort mig, det är ganska otydliga instruktioner man får vid upprättande av en quiz. Fy på familjelivs datanördar som inte kan förklara så otekniska kvinnor ska förstå. Första barnet vid 28.
Var 28 då jag fick mitt första barn, fyller 35 imorgon och har nu tre