Mythos Beach Rhodos
Jag tänkte höra om det är några mer som har bokat resa till Mythos Beach på Rhodos i maj? Eller om det är någon som har varit där som kan berätta hur det var?
Jag tänkte höra om det är några mer som har bokat resa till Mythos Beach på Rhodos i maj? Eller om det är någon som har varit där som kan berätta hur det var?
Jag såg att det gick en lokalbuss utanför till hotellet, sen vart den gick vet jag inte.. Taxi kan man ju åka och lär ju inte kosta många kronor till Afandou. Själva var vi aldrig dit.
Det stämmer att hotellet ligger off och jag skulle ej valt det om jag åkt på singel/partyresa eller vill strosa i en stad och testa nya restauranger. Men för just denna semester så var det perfekt!!
Tack för svaret! Det är det där med restaurangerna som vi kanske skulle sakna (vi reser med sambons föräldrar, syster och mormor och våra två barn). Kan säga att det är svårt att komma till beslut, alla har olika saker de tycker är viktigt!
Nu börjar det närma sig, bara 4 dagar kvar och det ska bli helt underbart!
Ett tips från aftonbladet: www.aftonbladet.se/resa/article14868001.ab
Tack för tipset, vi har växlat in så vi har euro. Vi kommer nog inte handla så mycket eftersom vi har all inclusive men kontanter är bra att ha ändå.
Nu har vi kommit hem och wow!!! Jag har ALDRIG varit på ett ställe som är så väl genomtänkt och lyxigt! Vi är supernöjda och kommer garanterat att återvända dit flera gånger de närmaste åren. Visst kostar det en del men det är värt det. Fast jag tror kanske inte att jag skulle välja det här hotellet om jag inte hade barn, det var barn i olika åldrar vid nästan alla bord i restaurangen :)
Nu bär det snart av hit igen och det ska bli helt underbart!!!
Jag hoppas ni har en härlig semester, jag vill gärna höra vad ni tyckte sen
Hej, Nu var det 2 år sedan jag var där och det kan ju ha byggts en del precis i området.. Men om inte så skulle jag helt klart ha All Inclusive. Jag tycker den var jättebra. Lunchen kan man äta vid poolbaren och välja fritt ur menyn. Frukost och middag är dock i stora matsalen men jag upplevde inte den så himla stojig och stökig.
Det är en bit att gå till närmsta by (tar en 15-20 min kanske..) och inga trottoarer. Jag tror ni kommer vara nöjda med det som finns på hotellet. Så himla bekvämt!
Ha en trevlig resa. :)