Min flickvän har ingen lust
Hej! Ny på forumet så va inte för hård mot mig! (Ja jag har läst dom flesta trådarna inom samma kategori)
För att skapa en bild av de hela där huvudämnet är låg sexdrift hos min flickvän.
Vi har varit ett par i 6år, vi är 23 resp 24 år gamla och bor i villa sedan 1½år tillbaka (bott tillsamans ca 5år)
Jämnställd och bra ekonomi. Vi har de bra tillsammans. Jag jobbar standard 7-16 jobb och hon ef/natt skift.
Nu till de hela. Vi har sällan sex! Till en början i förhållandet så hade vi sex ca 1-2ggr/ 2 veckors period. Så inte speciellt mkt heller för att vara "nystadiet". Men allt eftersom tiden går så ökar avståndet mellan tillfällena.
Jag har betydligt mer drift än vad hon har. Idag har vi samlag ca 1gång/mån vilket tar oerhört på mitt psyke. Jag vill inte stressa henne på något sätt och försöker ge henne så mkt plats de bara går, men dom gångerna vi har sex så är de jag som lyckats "lirka" fram de kan man väll kalla de. Kommer inte ens ihåg senast hon tog intiativet. År sen? Inget som verkar gå prata om heller känns de som, så fort de kommer på samtalsämnet känns de som att hon blir trängd och blir illa till mods så vill inte dra upp diskussionen för att inte försämra läget ännu mera! Vi kysser varann dagligen och vardagen har en del smekningar (inga sexrelaterade), pussar, kramar osv. Jag älskar henne mer än allt annat och kan egentligen inte tänka mig ett liv utan henne så alternativet att dumpa å skaffa en annan med mer drift kommer nog inte på tal. Respekterar hennes sexdrift men tycker de är jobbigt och väldigt synd.
De har väll mer eller mindre kommit till den punkten att ja gärna drar mig för att kyssa/hångla med henne för att inte driva upp lusten för samlag, för ja vet att de iaf inte kommer hända. Dom gångerna ja inte har visat något intiativ till sex alls så har de passerat 2mån utan någon aktion alls vilket tar ganska mkt på förhållandet från min sida.
Hur har ni andra de, liknade situationer. Hur löser ni de? Gäller både killar och tjejer.