Min man vill att jag ska ha sex med andra män
Hos oss har det varit ganska torrt på sexfronten.
Det är han som inte har velat och vi har inte haft sex sedan 4/8 2011.
Nu har jag fått nog och jag sa till honom i fredags att om han inte tar tag i de problem han har kommer jag inte att kunna hålla mig från att träffa någon annan för sex.
Jag trodde att det skulle få honom att inse hur illa det är men jag hade fel. Istället blev han eld och lågor och berättade att det var en fantasi han hade haft under en väldigt lång tid.
Han vill att jag ska ha sex med andra män och kanske även med något par. Han vill se på när jag blir omhändertagen av andra och kanske hjälpa till med saker som jag tyckte lät väldigt förnedrande.
Det här är inte något jag vill göra. Om vi inte ska ha sex med varandra vill jag ju såklart ha sex med någon annan. Men jag vill inte att min man ska närvara eller delta på något sätt.
Det låter helt sjukt att han vill se på medan jag är med andra män. Känns som att han har något obearbetat trauma i bagaget som har gjort honom sådan.
Han blev väldigt besviken när jag sa att jag inte ställer upp på något sådant.
Helst av allt vill jag att vi hittar tillbaka till varandra på sexfronten. Jag klarar inte att leva utan sex eller med sex allt för sällan.
Kanske kan min man gå i terapi och få hjälp med sina sjukliga fantasier?