• Anonym (Carin)

Min man vill att jag ska ha sex med andra män

Hos oss har det varit ganska torrt på sexfronten.
    Det är han som inte har velat och vi har inte haft sex sedan 4/8 2011.
    Nu har jag fått nog och jag sa till honom i fredags att om han inte tar tag i de problem han har kommer jag inte att kunna hålla mig från att träffa någon annan för sex.

Jag trodde att det skulle få honom att inse hur illa det är men jag hade fel. Istället blev han eld och lågor och berättade att det var en fantasi han hade haft under en väldigt lång tid.
    Han vill att jag ska ha sex med andra män och kanske även med något par. Han vill se på när jag blir omhändertagen av andra och kanske hjälpa till med saker som jag tyckte lät väldigt förnedrande.

Det här är inte något jag vill göra. Om vi inte ska ha sex med varandra vill jag ju såklart ha sex med någon annan. Men jag vill inte att min man ska närvara eller delta på något sätt.

Det låter helt sjukt att han vill se på medan jag är med andra män. Känns som att han har något obearbetat trauma i bagaget som har gjort honom sådan.
    Han blev väldigt besviken när jag sa att jag inte ställer upp på något sådant.

Helst av allt vill jag att vi hittar tillbaka till varandra på sexfronten. Jag klarar inte att leva utan sex eller med sex allt för sällan.

Kanske kan min man gå i terapi och få hjälp med sina sjukliga fantasier? 

• Svar på tråden Min man vill att jag ska ha sex med andra män
  • Bigarrå

Du ska absolut inte göra något du inte vill, men jag tycker du ska ta den här öppningen i er kommunikation och inte få honom att sluta sig genom att döma ut honom som sjuk, konstig etc. Det här är vad han önskat i sin ensamhet, kan det utvecklas till något ni båda vill ha?

En blogg om livet som bigamist. bigarra.wordpress.com/
  • rlevitte
    Anonym (Anders) skrev 2012-02-21 09:13:31 följande:
    Det är du som är sjuk som vill ha sex med någon annan bakom ryggen på din man.
    Fast... hon har ju pratat med honom om saken, hur kan det vara att gå bakom ryggen på honom?

Mvh,
    Richard 
  • Anonym

Har inte läst något utom TS, men det är väldigt vanliga fantasier din man har, det läser man om på Familjeliv var och varannan dag. Jag skulle mycket väl kunna tänka mig att min fru har sex med andra män. Problemet är bara att jag vill ju inte att hon skall få känslor för dem och det är kanske inte så lätt att hindra. Därfär har jag inte vågat föreslå något sådant.

• Anonym
    Anonym (Carin) skrev 2012-02-20 17:56:16 följande:
    Jag vill inte ha honom med alls.
    Det skulle bara störa för min del så det är ju där det skär sig totalt.
    Som det verkar nu har vi inget annat val än att gå isär då ingen av oss vill ge efter.
    Önskar bara att han hade talat om det här innan jag gick med på att bli gift med honom så att jag hade haft en chans att välja bort avsaknad av sex och hans önskemål. 
    Om du nu inte klarar av att han är med så kanske han skulle kunna tända på att veta att du är iväg och har sex med en annan och när du kommer hem få höra dig berätta om vad ni gjort. Kanske att låta honom slicka dig och känna "resterna" av den andra mannen tex. Det går säkert att få till något sådant. Sne kanske du vänjer dig vid tanken och låter honom se på.
  • Anonym

Håller med TS Det är perverst, och kan knappast leda till något gott för förhållandet. Men inte heller om hon har sex med ngn annan utan att han är med.

• Anonym (Anna)
    Anonym skrev 2012-02-22 08:18:02 följande:
    Har inte läst något utom TS, men det är väldigt vanliga fantasier din man har, det läser man om på Familjeliv var och varannan dag. Jag skulle mycket väl kunna tänka mig att min fru har sex med andra män. Problemet är bara att jag vill ju inte att hon skall få känslor för dem och det är kanske inte så lätt att hindra. Därfär har jag inte vågat föreslå något sådant.
    Jag tror inte alls det är så vanligt, de flesta vill väl INTE att deras tjej ska ha sex med andra. Många ser kärlek och sex som nåt som hör ihop. Jag tror många tjejer vill ha känslor för den de har sex med och inte bara den som sitter brevid. För mig skulle det aldrig funka i alla fall.
  • Bigarrå
    Anonym (Anna) skrev 2012-02-22 10:05:36 följande:
    Jag tror inte alls det är så vanligt, de flesta vill väl INTE att deras tjej ska ha sex med andra. Många ser kärlek och sex som nåt som hör ihop. Jag tror många tjejer vill ha känslor för den de har sex med och inte bara den som sitter brevid. För mig skulle det aldrig funka i alla fall.
    Det är väl inget som hindrar att hon har känslor för båda?
  • Anonym (Anna)
    Bigarrå skrev 2012-02-22 10:18:12 följande:
    Det är väl inget som hindrar att hon har känslor för båda?
    Det beror väl på? Många vill nog inte dela sin fru med fler män? Man får ju iaf bara gifta sig med en person.
  • Bigarrå
    Anonym (Anna) skrev 2012-02-22 10:21:22 följande:
    Det beror väl på? Många vill nog inte dela sin fru med fler män? Man får ju iaf bara gifta sig med en person.
    "Många" är ju relativt, det är en ganska vanlig fantasi, både med cuckolds och hot wives. Sedan tillkommer de med swingersfantasier dessutom.

Sen hur många man kan ingå lagligt äktenskap med är irrelevant, det handlar  om juridik inte kärlek.
  • Anonym
    Anonym (Anna) skrev 2012-02-22 10:21:22 följande:
    Ja för de flesta är det ju så, men det behöver ju inte vara en ovanlig fantasi för det. Alla är ju inte homosexuella eller tycker det är naturligt, men det är inte ovanligt.
  • Fersan

Den här historiet som du har berättat . Vi också haft samma???? men jag tänkte att vi är ensamma

Svar på tråden Min man vill att jag ska ha sex med andra män