• snö10

Polotröjor

Idag har jag min nya ribbstickad  polotröja  på mig som jag köpte här om dagen på rea :)
    Använder ofta polo tröjor . Jag köpte 2st polo på rea.
    Köpte även kläder till familjen också. Vi är en polofamilj  kan man säga vi använder ofta  polotröjor här hemma.

• Svar på tråden Polotröjor
  • hoppipannkakan
    Voluptuous Shalimar skrev 2012-02-29 15:44:20 följande:
    Min guldpolo är mycket exklusiv och unik eftersom den är kortärmad och gjord av guld. Så jag måste ha minst tio vanliga polo mot den. 
    Okej. Men min gula polo kommer ifrån Taiwan, där gör de väldigt exklusiva polos.
    Det är ju på andra sidan jordklotet och är därför per definition unik och väldigt flådig. Du kan väl fundera på det? Snälla!  
  • hoppipannkakan
    tackförfisken skrev 2012-02-29 06:04:52 följande:
    Polo på barn kan bli roligt! Speciellt om barnet är i jag kan själv men är eg för liten åldern.
    Ni vet när polon ska av och pyamas ska på. Polon fastnar halvvägs och barnet ser inget och kan inte röra armarna.Barnet springer in i väggen . Barnet har sadistiska föräldrar och syskon som skrattar. Det kan vara roligt!
    Men jag tvivlar på att barnet vill ha Polo igen.
    Stackars polo.
  • Voluptuous Shalimar
    hoppipannkakan skrev 2012-02-29 15:55:25 följande:
    Okej. Men min gula polo kommer ifrån Taiwan, där gör de väldigt exklusiva polos.
    Det är ju på andra sidan jordklotet och är därför per definition unik och väldigt flådig. Du kan väl fundera på det? Snälla!  
    Från Taiwan, det förändrar ju saken. Om du slänger in den röda på bilden ska jag tänka över det.

Undrar var ts tog vägen förresten? Jag vill veta mer om hennes polos! 
  • hoppipannkakan
    Voluptuous Shalimar skrev 2012-02-29 16:14:50 följande:
    Från Taiwan, det förändrar ju saken. Om du slänger in den röda på bilden ska jag tänka över det.

Undrar var ts tog vägen förresten? Jag vill veta mer om hennes polos! 
    Den röda är ju inte min, det är bara en inspirations polo. Men jag ska se om jag kan hitta nått liknade på GeKås, ska snart dit och shoppa vårgarderoben. Ibland har de fina polos från Kina där, riktigt häftigt.

Ja, eller hur?! TS med familj verkar ju vara polo-orakel hela bunten, hade varit riktigt spännande att få höra mer.  
  • Lucy Cat

Nu har jag läst ordet "polo" så mycket att jag börjat analysera det och kommit fram till att faaen vad konstigt det ordet låter.

..I'm not cynical, I'm experienced..
  • TrailerTrash

Dags för en uppdatering av TS nu va?

I love the smell of shit in the morning
  • TrailerTrash
    hoppipannkakan skrev 2012-02-28 17:08:03 följande:
    Man måste ha polo, så du får nog gå till affären och handla. Jag gillar såna här bäst

Detta är nog den snyggaste polo jag sett, lagom urtvättad och ribbad. 

Sexig
  • Voluptuous Shalimar
    hoppipannkakan skrev 2012-02-29 16:26:45 följande:
    Den röda är ju inte min, det är bara en inspirations polo. Men jag ska se om jag kan hitta nått liknade på GeKås, ska snart dit och shoppa vårgarderoben. Ibland har de fina polos från Kina där, riktigt häftigt.

Ja, eller hur?! TS med familj verkar ju vara polo-orakel hela bunten, hade varit riktigt spännande att få höra mer.  
    Åhå på det sättet. GeKåpolos låter ju vansinnigt upphetsande, du får uppdatera med blider sen!
    TrailerTrash skrev 2012-02-29 17:05:48 följande:
    Dags för en uppdatering av TS nu va?
    I think!
  • TrailerTrash

Jag tror jag sak köpa min  polo på ÖB

• hoppipannkakan
    Voluptuous Shalimar skrev 2012-02-29 17:50:09 följande:
    Åhå på det sättet. GeKåpolos låter ju vansinnigt upphetsande, du får uppdatera med blider sen!
    Jag lovar! Jag ska köpa massa olika polos. Röda, vita, svarta, gråa, blåa, rosa, cerisa, alla regnbågens färger!
    Man kan ju ha polo till allt, väldigt praktiskt. På jobbet, i skogen, på friskis, i sängen, när man lagar mat, när man äter mat. Överallt! 

TS! Hallo?! Jag vill höra allt om dina rea polos, vart har du köpt dom?
  • snö10
    hoppipannkakan skrev 2012-02-29 18:05:32 följande:
    Jag lovar! Jag ska köpa massa olika polos. Röda, vita, svarta, gråa, blåa, rosa, cerisa, alla regnbågens färger!
    Man kan ju ha polo till allt, väldigt praktiskt. På jobbet, i skogen, på friskis, i sängen, när man lagar mat, när man äter mat. Överallt! 

TS! Hallo?! Jag vill höra allt om dina rea polos, vart har du köpt dom?
    Jag köpte en ny vit polotopp utan armar i veckan. Älskar polokragar. Har en rippstckad polo på mig idag med hög krage. Den är ca 20cm hög.Använder ofta polo. Eller hela familjen använder ofta polo här hemma. Vi bor i västerbotten så vi har ofta polo på oss. polotoppen jag köpte tänkte jag ha till min storpolo som jag har kommar att bli snyggt 
  • hoppipannkakan
    snö10 skrev 2012-04-25 14:19:44 följande:
    Jag köpte en ny vit polotopp utan armar i veckan. Älskar polokragar. Har en rippstckad polo på mig idag med hög krage. Den är ca 20cm hög.Använder ofta polo. Eller hela familjen använder ofta polo här hemma. Vi bor i västerbotten så vi har ofta polo på oss. polotoppen jag köpte tänkte jag ha till min storpolo som jag har kommar att bli snyggt 
    Låter dösnyggt. Hade varit kul o se en bild på din polosamling.
  • Voluptuous Shalimar
    snö10 skrev 2012-04-25 14:19:44 följande:
    Du måtte ha en vansinnigt lång hals!
  • snö10
    Voluptuous Shalimar skrev 2012-04-25 15:19:41 följande:
    Du måtte ha en vansinnigt lång hals!
    Gillar när det går högt upp i halsen. Min hals är inte så hög kanske 10cm.
  • snö10
    hoppipannkakan skrev 2012-04-25 14:33:10 följande:
    Låter dösnyggt. Hade varit kul o se en bild på din polosamling.
    Jo jag har många polon. Kanske runt 10 st och några stickade polon också.Man kan ha polo till allt nästan..Ibland blir man trött på polo men efter några dagar så har man det igen på sig:) Det är härligt
Svar på tråden Polotröjor