• MiaKarin

Vad många äckel här på familjeliv

Har med mer och mer äckel läst alla kiss-trådar på familjeliv. Och det är väl rätt uppenbart att vissa här har kissfetisch.

Men ännu värre är tycker jag hur många som är så äckliga att de kissar i omedelbar närhet till där andra bor. På innergårdar där barn springer omkring och leker. Tycker ni som gör det att det är rätt att barn ska springa omkring och leka där ni pissat. Att mammor kan göra så mot andras barn det fattar jag inte.

• Svar på tråden Vad många äckel här på familjeliv
  • Twin Dad

Varför göra fler trådar om ämnet? Den igår var väl mer än tillräckligt.

• MiaKarin
    Twin Dad skrev 2012-03-14 23:23:33 följande:
    Varför göra fler trådar om ämnet? Den igår var väl mer än tillräckligt.
    moderatorn tog bort den för att jag refererat till vad en annan person sagt i en annan tråd.
  • Grande Rock

Att barn skulle springa och leka där jag uträttat mina behöv bekommer mig inte ett dugg. Urin är inte farligt.

Däremot har jag förståelse för att dte kan lukta illa och försöker därför att välja platser där det inte stör (om det nu är så akut att man inte hinner uppsöka anvisad plats)

• MiaKarin
    Grande Rock skrev 2012-03-14 23:30:33 följande:
    Att barn skulle springa och leka där jag uträttat mina behöv bekommer mig inte ett dugg. Urin är inte farligt.

Däremot har jag förståelse för att dte kan lukta illa och försöker därför att välja platser där det inte stör (om det nu är så akut att man inte hinner uppsöka anvisad plats)
    sjukdommar sprids via urin och odören är skadlig för hälsan. 
  • Twin Dad
    MiaKarin skrev 2012-03-14 23:33:14 följande:
    Vilka sjukdomar? Urin innehåller ammoniak som ger den "unika" doften.
  • MiaKarin
    Twin Dad skrev 2012-03-14 23:36:28 följande:
    Vilka sjukdomar? Urin innehåller ammoniak som ger den "unika" doften.
    Inte från friska men från sjuka personer.
  • Grande Rock
    MiaKarin skrev 2012-03-14 23:33:14 följande:
    Det var duktigt av dig att läsa halva inlägget. Vilka sjukdomar sprids via urin? och hur?
  • Grande Rock
    MiaKarin skrev 2012-03-14 23:39:53 följande:
    PS. Jag är frisk
  • Twin Dad
    MiaKarin skrev 2012-03-14 23:39:53 följande:
    Blandade ihop det. Ammoniaken omvandlas till Urea innan det lämnar urinblåsan. När det kommer i kontakt med luft börjar det sedan omvandlas igen och blir då åter ammoniak. Vilka sjukdomar smittar då genom urin?
  • MiaKarin
    Twin Dad skrev 2012-03-14 23:50:20 följande:
    Blandade ihop det. Ammoniaken omvandlas till Urea innan det lämnar urinblåsan. När det kommer i kontakt med luft börjar det sedan omvandlas igen och blir då åter ammoniak. Vilka sjukdomar smittar då genom urin?
    Vet inte men hur som helst, hade du inte tyckt det var äckligt om folk kissade där du bodde? Det luktar ju hemskt.
  • Billig trevnad

Tjena Stellan...

Kom igen. Vi känner igen dig.

• Twin Dad
    MiaKarin skrev 2012-03-14 23:51:49 följande:
    Vet inte men hur som helst, hade du inte tyckt det var äckligt om folk kissade där du bodde? Det luktar ju hemskt.
    Personligen har jag mer problem hårspray, nagellack/borttagning och starkt parfymerade sköljmedel men det är inte det vi diskuterade.
  • Frontline

Om nån pissar runt en buske på en innergård har jag inga som helst problem med, men dom idioterna som pissar i trappuppgångar, hissar eller på andra ställen inomhus har ju inte alla popcorn i påsen...

Livet är underbart när underlivet är bart :)
Svar på tråden Vad många äckel här på familjeliv