Det här med PCO?
Det något jag inte riktigt förstår när det kommer till detta ämnet?
Jag fick höra att jag har PCO 2009 och då sa också läkaren att du kommer inte ha någon ägglossning denna månaden? okej tänkte jag detta var då i februari månad 2009 sen i mars hade vi jätte mycket sex och i början av april fick jag ett plus och har nu en underbar son ( hjärtsjuk) på snart 2,5 år..
men det jag undrar är varför vissa går på mediciner för att bli gravida när dom har PCO? är de inte samma för alla? jag behövde inte ta något fast att dom sa att jag hade PCO , ringde någon månad efter och frågade lite angående PCO till KK ( kvinnokliniken) och personen jag pratade med tappade tydligen tungan när jag sa " läkaren sa att jag hade PCO och kunde inte bli gravid och att jag kanske bara hade 1 eller inga ägglossningar, ja de stämmer sa hon. Så sa jag men jag är gravid i 6 månaden förklara? var även tillbaka 1,5 år senare och då kunde dom inte SE den såkallade PCO:n längre?
vad sjutton är det som pågår? jag förstår verkligen ingenting det kan ju inte bara försvinna eller kan den det?
min mens är ju oregelbunden och får ofta tecken på att jag "skulle" kunna vara "gravid" fast att jag inte är det.. vad kan man göra åt detta det är fruktansvärt jobbigt!