-
-
Svar på tråden Vad ser han ut att passa till för namn??
-
Tack fina ni, vad gulliga svar jag fått och snälla komplimanger om klimpen. Ja han är en liten sockertopp!
Han är just idag 12 dagar "gammal". Hans bröder heter Elias och Linus.
Det är supersvårt med namn nu, då vi redan har två stycken killar. Inget faller klockrent in. Min man tycker om Neo och Edgar.
Jag gillar Malte, Julius, William, Melvin, Elliot, Johannes, Noah och KANSKE Neo......ju mer jag smakar på det. Tyckte först inte det var ett namn, hihi. -
Jag blir nog ARG om ni inte inser att det är en underbar OLLE ni har!
-
Det här är läskigt, Olle var första som dök upp i mitt huvud också...
-
Av era förslag tycket jag Noah passar bäst. Fast Olle hade också passar bra
-
Jävligt häftigt att vi är så många som spontant tänkt lika!Zargenta skrev 2012-03-24 11:19:28 följande:Det här är läskigt, Olle var första som dök upp i mitt huvud också...
-
Tycker han ser ut som en söt liten Filip
-
Albin
-
Olle lätt
-
Lars-Benny ser han ut som.
-
Konrad!
-
Utan att ha sett vad ts skrev i tråden senare kollade jag på bilden och fick upp Johannes i huvudet. Sen såg jag att det var ett av namnen som TS tyckte om.
Så JOHANNES tycker jag! -
Jag tycker ni skulle ta Julius
-
En sån sötnos, ser ut som en Leo
-
Melvin, Milton eller Charlie ;)
-
Jag tycker han ser ut som en liten Oliver =)
Underbart fin liten kille... -
Grattis till er lilla prins!
Brorsornas namn slutar ju på S, kanske vore fränt om lillens också gjorde det? Hampus kanske
-
Tack kära, hans bortgångne storebror hette Oliver, så det blir det alla gånger som ett av andranamnen. <3CrazyLady skrev 2012-03-24 22:38:16 följande:Jag tycker han ser ut som en liten Oliver =)
Underbart fin liten kille... -
William
-
ANDREAS
-
Jag beklagarMiisPiis skrev 2012-03-24 22:53:31 följande:Tack kära, hans bortgångne storebror hette Oliver, så det blir det alla gånger som ett av andranamnen. <3
Hoppas ni hittar ett fint namn till eran lilla prins