• Anonym (Ja/Nej)

Skulle du kunna ha sex med en gift man?

Som rubriken lyder.. 
    Pratat länge med en man på nätet och vi planerade att träffas.. Visat sig att han har fru, han har inte döljt det, är bara inget som kommit på tal..

Hade ni kunnat vara med honom ändå? Jag är så jäkla kluven.. 

• Svar på tråden Skulle du kunna ha sex med en gift man?
  • Anonym (jag)
    Miss Sunny skrev 2018-10-01 17:34:26 följande:
    Precis !    Men att få moraltanterna och surkärringana till att fatta detta är totalt ommöjligt. 
    Jag förmodar att du hellre föredrar att umgås med människor utan moral? Eller fördrar att andra beter sig omoraliskt mot dig eftersom du verkar tycka moral är så jobbbigt?
  • Anonym (Jo i de bästa världar.)
    Anonym (jag) skrev 2018-10-01 18:12:41 följande:

Ja livet kan vara komplicerat, men vilka val man har (om man skalar av allt bullshit) behöver inte vara så komplicerade. Antigen så väljer man att bedra eller delta i att bedra någon eller så väljer man att inte göra det. Solklart och inte så jättekomplicerat.

Det blir däremot väldigt komplicerat när man på alla möjliga sätt ska försöka hitta löjliga ursäkter och bortförklaringar till varför det är ok att göra något man från början vet är fel och något man absolut inte skulle vilja utsättas för av någon annan. För jag förmodar att majoriteten av dessa människor som gladeligen springer omkring och bedrar sin partner eller knullar upptagna inte alls skulle uppskatta att någon annan gjorde likadant mot dem.

Jo de ska alltid komma med sina moralpredikan i dessa trådar..
  • Anonym (jag)
    Anonym (Jo i de bästa världar.) skrev 2018-10-01 18:17:01 följande:
    Jo de ska alltid komma med sina moralpredikan i dessa trådar..
    Tja, om "moralpredikan" betyder att råda någon att inte såra och förnedra andra människor så självklart.... vad predikar du?  Tycker mest du slänger ur dig intetsägande klyschor om hur komplicerat det är att behandla andra människor väl och hur svek och lögner kan stärka ett förhållande.
  • Anonym (Absolut inte)

Nej. Jag skulle skämmas och känna mig dåligt till mods om jag deltog i hans otrohet. Har samvete och moral och är stolt över det.

• Anonym (Absolut inte)
    Anonym (jag) skrev 2018-10-01 18:44:25 följande:

Tja, om "moralpredikan" betyder att råda någon att inte såra och förnedra andra människor så självklart.... vad predikar du?  Tycker mest du slänger ur dig intetsägande klyschor om hur komplicerat det är att behandla andra människor väl och hur svek och lögner kan stärka ett förhållande.

PREACH SISTER!! (brother?)
  • Man 78
    Anonym (Minelli) skrev 2018-10-01 13:18:44 följande:

Är man ute på nätet och pratar med män så vill man oftast ha sex

Brukar du prata med män här? Eller syftar du på sidor som tex BC?
  • Anonym (Minelli)
    Man 78 skrev 2018-10-01 20:18:04 följande:

Brukar du prata med män här? Eller syftar du på sidor som tex BC?

Syftar nog inte FL men det börjar bli en dejting forum här med
  • Man 78
    Anonym (Minelli) skrev 2018-10-01 21:22:56 följande:

Syftar nog inte FL men det börjar bli en dejting forum här med

Ja det är rätt lätt att börja prata här. Men sen behöver ju inte det leda till annat än just lite chattande.
  • Anonym (Just så)

Har noterat att varje gång jag blivet raggad på av kvinnor och upplyst dem om att jag är gift, så oftast är det inget de har några problem med alls, vissa blir tom mer intresserade.

Har hänt att jag inte kunnat hålla mig, och då är det liksom bra att ha rett ut besticken innan... Hon vet att jag är gift och inte har några planer på något seriöst, jag behöver inte oroa mig för att hon ska kontakta mig i efterhand i tron att jag är singel och kanske vill träffas igen.

Och jag är helt ok med om min fru skulle ha ett litet äventyr nån gång, det behöver man ha för att få lite variation i vardagen.

• Anonym (Minelli)
    Man 78 skrev 2018-10-01 21:27:08 följande:

Ja det är rätt lätt att börja prata här. Men sen behöver ju inte det leda till annat än just lite chattande.

Visst är det alltid lite spänning med i chattandet. Man vet aldrig vart det leder. Det är ju ändå sexsidor
  • Man 78
    Anonym (Minelli) skrev 2018-10-01 21:53:17 följande:

Visst är det alltid lite spänning med i chattandet. Man vet aldrig vart det leder. Det är ju ändå sexsidor

Ja har lett till både trevliga, intressanta och upphetsande samtal.
  • Anonym (Tufus)
    Anonym (Just så) skrev 2018-10-01 21:49:36 följande:

Har noterat att varje gång jag blivet raggad på av kvinnor och upplyst dem om att jag är gift, så oftast är det inget de har några problem med alls, vissa blir tom mer intresserade.

Har hänt att jag inte kunnat hålla mig, och då är det liksom bra att ha rett ut besticken innan... Hon vet att jag är gift och inte har några planer på något seriöst, jag behöver inte oroa mig för att hon ska kontakta mig i efterhand i tron att jag är singel och kanske vill träffas igen.

Och jag är helt ok med om min fru skulle ha ett litet äventyr nån gång, det behöver man ha för att få lite variation i vardagen.

Oj varför är ni gifta??!
  • Glinda från Oz

Ja, men inte under en längre tid, jag skulle inte uppskatta att komma i andra hand på det sättet.

• Anonym (jag)
    Glinda från Oz skrev 2018-10-02 01:24:16 följande:

Ja, men inte under en längre tid, jag skulle inte uppskatta att komma i andra hand på det sättet.

Så allt som spelar någon roll är vad du får ut av det, vad du deltar att göra mot någon annan är ointressant?
  • Monni1

Nej. Blir inte sugen på gifta. Många på nätet som är upptagna och/eller otrogna. Blockar eller svarar inte

Svar på tråden Skulle du kunna ha sex med en gift man?