Tips på var man hittar erotiska noveller?
Japp som överskriften lyder... var kan man hitta erotiska noveller att läsa, är så nyfiken på detta! :)
Tack på förhand!
Japp som överskriften lyder... var kan man hitta erotiska noveller att läsa, är så nyfiken på detta! :)
Tack på förhand!
Du har kollat in Erotopia.se va? Där kommer nya noveller varje dag.
En sak man kan göra där är att kolla på listan över författare, se hur de presenterar sig och se vad man tror att man kan gilla.
erotopia.se/noveller/forfattare/
Erotopia är bra. Ganska nystartad site men finns en del bra författare där. En del noveller är långa, nästan som små romaner. Jag hittade en som hette Emma tar steget. Många spännande scener där på temat moget/hotwife.
Jag har gjort några tappra försök till att läsa erotiska noveller men har aldring någonsin hittat någon som är bra. Dom är i mitt tycke platta och förutsägbara. Aldrig någon nerv eller upphetsande spänning som byggs upp. Jag tappar intresset direkt.
Kan någon länka till en erotisk novell som ni tycker är bra?
Jag har gjort några tappra försök till att läsa erotiska noveller men har aldring någonsin hittat någon som är bra. Dom är i mitt tycke platta och förutsägbara. Aldrig någon nerv eller upphetsande spänning som byggs upp. Jag tappar intresset direkt.
Jag kom just på att jag själv skrev ett antal sexnoveller för flera år sedan. Hade faktiskt glömt bort dom. Jag var rätt ambitiös då men orkade inte hålla i för att skapa en fortsättning. Börjad på en serie och hade en ide om vart allt skulle leda men..som sagt...tappade fokus.
Jag tror nog inte att jag skulle skriva så där idag.
Får man länka här?
Jag chansar...här är några exempel. Läs gärna och tyck till...
Del 1: www.sexnovell.se/novell/11430/en-standaktig-uslings-forsvarsltal-del-1/
Del 2: www.sexnovell.se/novell/11510/en-standaktig-uslings-forsvarstal-del-2/
Del 3: www.sexnovell.se/novell/11543/en-standaktig-uslings-forsvarstal-del-3/
Jag kom just på att jag själv skrev ett antal sexnoveller för flera år sedan. Hade faktiskt glömt bort dom. Jag var rätt ambitiös då men orkade inte hålla i för att skapa en fortsättning. Börjad på en serie och hade en ide om vart allt skulle leda men..som sagt...tappade fokus.
Jag tror nog inte att jag skulle skriva så där idag.
Får man länka här?
Jag chansar...här är några exempel. Läs gärna och tyck till...
Del 1: www.sexnovell.se/novell/11430/en-standaktig-uslings-forsvarsltal-del-1/
Del 2: www.sexnovell.se/novell/11510/en-standaktig-uslings-forsvarstal-del-2/
Del 3: www.sexnovell.se/novell/11543/en-standaktig-uslings-forsvarstal-del-3/