Tips på var man hittar erotiska noveller?
Japp som överskriften lyder... var kan man hitta erotiska noveller att läsa, är så nyfiken på detta! :)
Tack på förhand!
Japp som överskriften lyder... var kan man hitta erotiska noveller att läsa, är så nyfiken på detta! :)
Tack på förhand!
I brist på bättre skrev jag en egen novell. På vilken sajt rekommenderar ni att jag publicerar den?
I brist på bättre skrev jag en egen novell. På vilken sajt rekommenderar ni att jag publicerar den?
Bättre och bättre är väl en smaksak och jag tror det går snabbare att få följare på de andra siterna.
Men i mitt fall tyckte jag det var lite roligt att prova, startade mitt konto för ca 1 månad sedan och har en del trafik, men inga betalande medlemmar ännu.
Försöker hitta en bra struktur i publicerandet och skapa konto på diverse sociala medier för att kunna sprida lite teasers etc.
Många skriver egna noveller på olika sex-sidor där man kan logga in som medlem. Tex hemligg, BC, k6 osv.
jag hittade mitt eget nick när jag googlade en ggn. Det var sexigt att någon hade den fantasin om mig
Trevligt, något du skulle vilja dela med dig av här?
Kanske lägga en länk till det du skrivit...
Vad är din skrivstil?
Finns på www.match-24.se :)
Trevligt, något du skulle vilja dela med dig av här?
Kanske lägga en länk till det du skrivit...
Vad är din skrivstil?
. Nöjer mig med att smygläsa andras noveller.
Tyckte du det var roligt att skriva? Gav det dig något? Kunde du leva dig in i din egna berättelse?
Det är viktigare saker än att din man fick ett gott skratt...
Du verkar ju ha ett intresse så varför bara ge upp efter ett försök.
jag tycker du ska våga fortsätta, han behöver ju inte läsa det om han inte vill. Viktigaste är att du tycker det är roligt.