3 streck är säkert flicka, eller?
Bm sa idag att hon såg 3 vita streck som betyder flicka på mitt rul. Hur säkert är det?
Hur ser pojke ut på rul? Ser man snopp, pung och testiklar tydligt???
Bm sa idag att hon såg 3 vita streck som betyder flicka på mitt rul. Hur säkert är det?
Hur ser pojke ut på rul? Ser man snopp, pung och testiklar tydligt???
När vi har fått könet meddelat har barnmorskorna alltid poängterat att det inte är 100% tillförlitligt. T o m barnmorskan som kollade den här bebisen i v.37 sa att han inte kunde vara 100. Det finns ju alltid ovanliga avvikelser och vid RUL så händer det ju förhållandevis ofta att det blir fel.
Nej jag frågade BM om hon kunde säga i procent hur mycket hon trodde det stämde men det ville hon inte göra. Gissar att dom är ganska försiktiga med det :)
Jo precis, fast hon sa att hon var väldigt säker och att det med största sannolikhet är en tjej. Hon visade ju även som sagt dom tre strecken. Men sen spelar det ingen roll för oss vad det blir, man vill bara vara förberedd på det, får som sagt veta imorgon (förhoppningsvis) :)
Nyss hemkommen från TUL där vi fick bekräftat att det är en liten flicka i min mage, då slipper man fundera :)
När jag va gravid fick vi se tre streck och BM sa att det va en liten flicka och ut kom det en liten flicka också
Fler?
Fler som har erfarenhet?
Jag fick veta på rul att jag väntar en flicka :) Man såg dom tre strecken tydligt , sen va även bm utbildad sen innan att kolla kön :)
Jag fick se dom tre strecken jättetydligt på RUL och ut kom en liten tjej :)