• Anonym (Sofia)

Bonuspojken stjäl min flickas blöjor

Jag har kommit på min bonuspojk (12 år) med att stjäla min lilla flickas nattblöjor. Jag hittade ett helt ltet lager i hans garberob. Han blev otroligt skamsen när jag frågade honom varför han tagit dom och kunde inte ge något svar. Men jag tror att han vill ha dom på sig. Såg att flera var "använda". (Inte kissade i men att han haft dom på sig.) Jag undrar om det är sexuellt? Vågar inte prata med hans pappa som skulle gå i taket. Men jag tycker det är obehagligt att han tar hennes blöjor.

• Svar på tråden Bonuspojken stjäl min flickas blöjor
  • Anonym (DL)

Jag tror att han är en sk. DL, en som tänder på blöjor och bara tycker det är en skön
    pirrande känsla att bära blöja. Vissa tänder också att kissa i blöjan medans andra bara
    gillar att ha den på sig. ABDL personer vill leva som en bebis med blöja, napp, nappflaskor och
    allt vad det innebär. Det är ju en väldigt pinsam fetisch, så det är inget man vågar direkt
    berätta om, och man tror att man är knäpp som gillar det och skäms så över det. Dessutom
    eftersom de tänder på blöjor så vågar de inte ens gå och köpa egna, för då blir de så
    knäsvaga och röda som en tomater, så de vågar inte helt enkelt. Så helt enkelt sno en av hennes
    blöjor i smyg verkade enklare, för att slippa konfrontera någon om det. Fast nu kom du ju på
    honom iofs. så med facit i hand kanske det inte var så smart.    

• Anonym (DL)

Sofia, du tror inte han vill ha det igen då? Fråga om han vill att du ska ta på honom en blöja till natten också? Säg att det inte är några problem om han vill det.

• Anonym
    Anonym (DL) skrev 2012-05-05 17:51:53 följande:
    Sofia, du tror inte han vill ha det igen då? Fråga om han vill att du ska ta på honom en blöja till natten också? Säg att det inte är några problem om han vill det.

Hoppas du skojar? Varför skulle hon sätta på en 12 åring blöja? Ifall han tänder på blöjor så är det hans högst privata sak...inget han ska dela med sin bonusmamma.

Min bonuspojke ville att jag skulle låtsas som att jag bytte blöjor på honom när jag bytte på hans lillebror. Jag förstod att det i hans fall rörde sig om att han ville jag skulle pyssla med honom och ge honom kärlek som jag gav hans lillebror. Men jag visade att jag inte ville det och gav honom uppmärksamhet på annat sätt.
  • Kimona

Jag tycker inte att du ska oroa dig utan bara säga till honom att han inte får stjäla saker.

• Anonym (DL)
    Anonym skrev 2012-05-06 15:55:57 följande:
    Hoppas du skojar? Varför skulle hon sätta på en 12 åring blöja? Ifall han tänder på blöjor så är det hans högst privata sak...inget han ska dela med sin bonusmamma.

Min bonuspojke ville att jag skulle låtsas som att jag bytte blöjor på honom när jag bytte på hans lillebror. Jag förstod att det i hans fall rörde sig om att han ville jag skulle pyssla med honom och ge honom kärlek som jag gav hans lillebror. Men jag visade att jag inte ville det och gav honom uppmärksamhet på annat sätt.
    Klart att hon nog inte borde det, men jag tror nog att det skulle han vilja(fast han inte vågar berätta det)
  • Anonym (förstår honom)
    Anonym (DL) skrev 2012-05-06 17:05:28 följande:
    Klart att hon nog inte borde det, men jag tror nog att det skulle han vilja(fast han inte vågar berätta det)
    Det tror jag också att han vill innerst inne
    och jag förstår om du inte vill sätta blöja på honom.

Men för att avdramtisera det hela, erbjud honom att
    använda blöjorna som egentligen är till din dotter, om han vill.
    Som vilka basvaror som helst till familjen som är fria att nyttja
    för dom som vill och behöver.
    Så får du se om han fortsätter eller inte.

Om han fortsätter visar det ju att han har ett behov av dom,
    på vilket plan det än är. Så isf varför förneka honom detta?

Bara en tanke.

• Anonym (DL)

Hur har det gått då? Har han inte tagit några fler än?

• Anonym
    Anonym (förstår honom) skrev 2012-05-07 08:50:01 följande:
    Det tror jag också att han vill innerst inne och jag förstår om du inte vill sätta blöja på honom. Men för att avdramtisera det hela, erbjud honom att använda blöjorna som egentligen är till din dotter, om han vill. Som vilka basvaror som helst till familjen som är fria att nyttja för dom som vill och behöver. Så får du se om han fortsätter eller inte. Om han fortsätter visar det ju att han har ett behov av dom, på vilket plan det än är. Så isf varför förneka honom detta? Bara en tanke.  

Fast ärligt talat. Blöjor är inte helt billiga och även om jag inte alla har problem med såna fetischer hade jag inte köpt blöjpaket för att någon ska använda dem som en sorts sexleksak.. Sånt fixar man själv på samma sätt som jag heller inte skulle köpa en vibrator till min trettonåriga dotter...
  • Anonym (förstår honom)
    Anonym skrev 2012-06-02 15:28:21 följande:
    Fast ärligt talat. Blöjor är inte helt billiga och även om jag inte alla har problem med såna fetischer hade jag inte köpt blöjpaket för att någon ska använda dem som en sorts sexleksak.. Sånt fixar man själv på samma sätt som jag heller inte skulle köpa en vibrator till min trettonåriga dotter...
    Fast om han tar nån enstaka ibland är väl det inte hela världen.
    Har han sagt att han använder dom som sexleksaker?
    Det kan ju lika väl vara nån annan orsak?
  • Anonym
    Anonym (förstår honom) skrev 2012-06-04 08:27:04 följande:
    Fast om han tar nån enstaka ibland är väl det inte hela världen. Har han sagt att han använder dom som sexleksaker? Det kan ju lika väl vara nån annan orsak?

Om det inte är för njutningens skull så är det för att han kissar ner sig eller får utlösningar. Annat sätter man inte på sig bebisblöjor för. Kissar han på sig vid 12 års ålder bör det utredas ordentligt då det inte är normalt, blöjor är inte lösningen.
  • Anonym (Gjorde lika)

Hade samma sug under flera år. Snälla du förnedra honom inte,låtsas som det regnar.
    Det där är en känsla ingen
     annan kan göra något åt, det är hans känsla.
    Stötta honom istället.Låt det finnas blöjor tillgängligt för honom  kanske i rätt storlek
    Gör ingen affär av det. Han har det nog jobbigt som det är.

PS: Det skadar ju ingen och han mår bättre av att få " sina"innre känslor tillfreds.

• Anonym (Nilla)

Om nu pojken vill ha blöja på sig så är det kanske lite udda, men det får man väl vara? Det skadar väl ingen?

• Anonym (Gjorde lika)

Precis Nilla fördöm inte förenkla det för honom. Känslan för blöjorna kan ingen ta ifrån honom den är hans.
    Så låt sköta om känslan själv,den ger förmodligen en innre ro och trygghet i hans sinne det kan ingen ta ifrån honom.

• Anonym (förstår honom)
    Anonym (Gjorde lika) skrev 2012-06-05 07:58:28 följande:
    Hade samma sug under flera år. Snälla du förnedra honom inte,låtsas som det regnar.
    Det där är en känsla ingen
     annan kan göra något åt, det är hans känsla.
    Stötta honom istället.Låt det finnas blöjor tillgängligt för honom  kanske i rätt storlek
    Gör ingen affär av det. Han har det nog jobbigt som det är.

PS: Det skadar ju ingen och han mår bättre av att få " sina"innre känslor tillfreds.
    Anonym (Nilla) skrev 2012-06-05 08:42:22 följande:
    Om nu pojken vill ha blöja på sig så är det kanske lite udda, men det får man väl vara? Det skadar väl ingen?
    Anonym (Gjorde lika) skrev 2012-06-05 11:17:36 följande:
    Precis Nilla fördöm inte förenkla det för honom. Känslan för blöjorna kan ingen ta ifrån honom den är hans.
    Så låt sköta om känslan själv,den ger förmodligen en innre ro och trygghet i hans sinne det kan ingen ta ifrån honom.
    Håller med i varje ord! Väldigt vackert skrivet!
    Han har det förmodligen väldigt jobbigt iom att du upptäckt detta. Gör det inte värre genom att få honom att skämmas över detta.
    Som "Gjorde lika" skrev: Känslan för blöjorna kan ingen ta ifrån honom, den är hans.

Hjälp honom istället till att utvecklas till en vuxen harmonisk människa och älska honom för den han är även om hans känslor skulle vara lite "rara".
  • Anonym (DL)
    Anonym (förstår honom) skrev 2012-06-05 21:02:54 följande:
    Håller med i varje ord! Väldigt vackert skrivet!
    Han har det förmodligen väldigt jobbigt iom att du upptäckt detta. Gör det inte värre genom att få honom att skämmas över detta.
    Som "Gjorde lika" skrev: Känslan för blöjorna kan ingen ta ifrån honom, den är hans.

Hjälp honom istället till att utvecklas till en vuxen harmonisk människa och älska honom för den han är även om hans känslor skulle vara lite "rara".
    Jag hade samma problem som honom och tom. tidigare i livet, och jag kan inte vara utan blöjor än idag, skämdes så för att jag gillade det och det gör jag väl även fortfarande.
  • Anonym (Gjorde lika)

Jag känner verkligen igen mig i dig DL

• Anonym (förstår honom)
    Anonym (DL) skrev 2012-06-06 23:13:17 följande:
    Jag hade samma problem som honom och tom. tidigare i livet, och jag kan inte vara utan blöjor än idag, skämdes så för att jag gillade det och det gör jag väl även fortfarande.
    Anonym (Gjorde lika) skrev 2012-06-07 20:59:45 följande:
    Jag känner verkligen igen mig i dig DL
    Jag också. För mej började suget redan när jag var ca 3 eller 4 år.
    Jag var torr då men frågade mamma om hon kunde köpa blöjor till mej
    för jag ville ha det.
    Vet inte varför. Tyckte/tycker att det känns tryggt och skönt.

Men nej, det tyckte hon att hon inte ville göra.
    Vet inte om det var detta som fick mej att skämmas
    men skamkänslorna för blöjor har följt mej hela livet 

Så snälla TS. hantera denna situationen väldigt försiktigt. 
  • Anonym

Varför inte låta pojken ha på sig blöja om han nu tycker att det är skönt ? Det kanske känns skönt mot underlivet eftersom det är så mjukt eller så kanske han vill känna sig liten och ompysslad igen. Fråga om han vill att du byter bloja på honom också när du byter på ditt eget barn?

• LeoKinDer

Köp egna blöjor till honom och säg att han ska låta lillasysters blöjor vara ?

• Anonym (DL)

Finns nog fler söner och döttrar som tagit/tar i smyg av lillebrors/lillesysters blöjor än idag. Vi är många som inte kunde komma ifrån att sakna våra blöjor efter blöjtiden.

Svar på tråden Bonuspojken stjäl min flickas blöjor