• Anonym (Sofia)

Bonuspojken stjäl min flickas blöjor

Jag har kommit på min bonuspojk (12 år) med att stjäla min lilla flickas nattblöjor. Jag hittade ett helt ltet lager i hans garberob. Han blev otroligt skamsen när jag frågade honom varför han tagit dom och kunde inte ge något svar. Men jag tror att han vill ha dom på sig. Såg att flera var "använda". (Inte kissade i men att han haft dom på sig.) Jag undrar om det är sexuellt? Vågar inte prata med hans pappa som skulle gå i taket. Men jag tycker det är obehagligt att han tar hennes blöjor.

• Svar på tråden Bonuspojken stjäl min flickas blöjor
  • EmilyB

Klart som fan att du inte ska prata med faderns hans.
    Du gjorde bra att skriva här på FL.

Håll pojkens far utanför och ta upp problemet med okända på internet så löser det sig ska du se.

• Zombie

Eller en revolt om uppmärksamhet sen systern kom

• Anonym (Sofia)
    Icnivad skrev 2012-04-06 16:50:14 följande:
    Eller så kanske han kissar på sig ibland och tycker att det är pinsamt?
    Jag har då aldrig märkt att han kissat på sig
  • Anonym (Sofia)
    EmilyB skrev 2012-04-06 16:51:31 följande:
    Klart som fan att du inte ska prata med faderns hans.
    Du gjorde bra att skriva här på FL.

Håll pojkens far utanför och ta upp problemet med okända på internet så löser det sig ska du se.

Nä det gör det säkert inte. Men jag undrar och ville kolla med någon. Och jag tycker synd om pojken också.
  • Anonym

Säkert ren nyfikenhet.
    Kan vara sexuellt, han är väl på g gällande puberteten.

Låt detta stanna mellan dig och pojken. Fortsätter problemet får du väl "hota" med det bara för att få ett stopp.

• Anonym (Sofia)
    Anonym skrev 2012-04-06 16:56:09 följande:
    Säkert ren nyfikenhet.
    Kan vara sexuellt, han är väl på g gällande puberteten.

Låt detta stanna mellan dig och pojken. Fortsätter problemet får du väl "hota" med det bara för att få ett stopp.
    Jag vill helst inte hota honom alls, men det känns lite läskigt att det är blöjor.
  • Nenne 71

Prata med pojken. Kanske har en helt naturlig förklaring så som att han kissar på sig ibland har då slängt den blöjan. Kanske han inte vågar prata om det

• Anonym (Sofia)
    Nenne 71 skrev 2012-04-06 17:06:31 följande:
    Prata med pojken. Kanske har en helt naturlig förklaring så som att han kissar på sig ibland har då slängt den blöjan. Kanske han inte vågar prata om det
    Jag har ju pratat med honom. Han sade inget om att kissa på sig och det tror jag inte han gör, det borde jag märka som tvättar allt. Jag fick för mig att han onanerat i den för han såg så skyldig ut.
Svar på tråden Bonuspojken stjäl min flickas blöjor