Växelvis boende 3 och 4 åring?

Mina två barn , födda 07 och 08, har alltsedan födseln alltid bott och tagits hand av mig, deras mamma.Fadern var hela tiden icke deltagande och hans frånvaro genomsyrade barnens och mitt liv.
Efter 4 år av ensamt ansvar för de små 24 tim om dygnet, samt faderns ständiga psykiska misshandel, flyttade han sommaren 10.Han träffade inte barnen alls förrän vårdnadstvisten kom igång. Vi är mitt uppe i detta helvete. Nu har han duperat både socialtjänsten och domstolen.
Barnen vill inte bo hos sin pappa.Han har alltid tagit hjälp av 5-6 barnflickor och nu har han fixat en 20 -årig "fästmö" som sköter om mina barn. Ja, ok då våra barn.
Jag undrar om det är bra för så små barn ca mellan 1-5 år, att bo på detta sätt, när de på alla sätt de kan utifrån sin ringa ålder, uttrycker sin motvilja mot att tvingas leva i denna för dem nya värld.
Varje dag så saknar jag mina älskade barn och smärtan över varje ögonblick som jag förlorar med dem.
Hälsningar, desperat mor
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-04-16 20:10
Jag vill tillägga att pg av tillfällig dom, bor de hos pappan. Jag är 43 år snart och har aldrig svikit mina barn sedan de föddes.De är så ledsna när de ska återvända till sin pappa men han har som sagt ljugit sig till detta. De som varit med mig (släkt,vänner grannar)när barnen är här talar om att detta är barnmisshandel då barnen är förtvivlade då de ska tillbaka.
Han har psykopatdrag, och jag vet att det är ett tabubelagt ord.Tyvärr sant.
Tacksam för svar- vänligen Desperat mor.