• bumbi 84

Vi med många barn som fått våra små 2012

Nu har äntligen dom  små kommit ut och nu fortsätter vi här!

Tre tjejjer ♥-07,-09,-10 & en pojk -12♥
  • Svar på tråden Vi med många barn som fått våra små 2012
  • Hailey12

Å ang amning... Jag hade gärna fortsatt ett tag till men det blev så bökigt med att utesluta mjölk och jag helammade henne o nästan 8 månader så hon fick liv att va nöjd!

• rastlös78

förstår att det blir bökgt med specialkost...menade absolut inte det som ngn kritik att jag ammar länge!!
    Det hoppas jag ni alla förstår!!!

Kram    

• Hailey12

Nä Gud nej det trodde jag inte heller! Ville bara dela med mig varför just jag slutade det är lite sorgligt och jag saknar det emellanåt men å andra sida kan det vara ganska skönt ibland också!!

• Tösabiten88

Jag ahr bara ammat 4 månader som längst och det var med första och sista :)

* Stolt mamma till 4 Töser och 1 Pojke*
  • Tösabiten88

baby doll:  du och jag hmnar ofta i samma trådar har jag märkt :)

• Gabriella83

jag ammar kväll natt nu och Ester fyller 1 på tisdag!jag börjar jobba nu på onsdag...så ska sambon vara hemma till september

• Tösabiten88

Grabriella:  stort grattis på esters Födelsedag imorgon. Tiden går för fort har jag märkt. :/

• Gabriella83

Tack tjejer!

Vi har haft lite otur här..2 dagar innan Ester fyllde ett fick hon hög feber och feberkramper och vi åkte ambulans var en utav de värsta sakerna jag varit med om..sedan har det avlösts med feber,magsjuka,förkylning och diareér...äntligen verkar det vara bra här igen! 

• Hailey12

Gabriella: ja fy det är så hemskt!! min äldsta tjej hade det!! :-/ hoppas Ester mår bättre!!

• Tösabiten88

gabriella: åh fy!  Hoppas ni slipper allt elände snart med lilltjejen.

• Tösabiten88

vi mår fint också :) lilltjejen är numera 1år :) vi målar om huset så det fyller dagarna.

• Gabriella83

Hoppas ni har det bra:)
    Ester har börjat hos dagmamma och verkar vara jättenöjd och då är alla andra det också:) Kram på er!

Svar på tråden Vi med många barn som fått våra små 2012