Vi med många barn som fått våra små 2012
Nu har äntligen dom små kommit ut och nu fortsätter vi här!
Nu har äntligen dom små kommit ut och nu fortsätter vi här!
Jag har godkänt dig!!
Å ang amning... Jag hade gärna fortsatt ett tag till men det blev så bökigt med att utesluta mjölk och jag helammade henne o nästan 8 månader så hon fick liv att va nöjd!
Ni hittar även mitt pyssel på lomibys.blogspot.com syr massa barnkläder...
förstår att det blir bökgt med specialkost...menade absolut inte det som ngn kritik att jag ammar länge!!
Det hoppas jag ni alla förstår!!!
Kram
Nä Gud nej det trodde jag inte heller! Ville bara dela med mig varför just jag slutade det är lite sorgligt och jag saknar det emellanåt men å andra sida kan det vara ganska skönt ibland också!!
Jag ahr bara ammat 4 månader som längst och det var med första och sista :)
Jag har 5 småttingar i åldrarna 0-4 år. "Femman" var beräknad att komma januari 2013, men kom redan december 2012 :)
Får jag hänga med här?
www.mybabydolls.blogg.se
Ja! Gör det!! jag följer din blogg men är JÄTTEDÅLIG på att kommentera!
baby doll: du och jag hmnar ofta i samma trådar har jag märkt :)
jag ammar kväll natt nu och Ester fyller 1 på tisdag!jag börjar jobba nu på onsdag...så ska sambon vara hemma till september
Grabriella: stort grattis på esters Födelsedag imorgon. Tiden går för fort har jag märkt. :/
Grattis till Ester!!
Tack tjejer!
Vi har haft lite otur här..2 dagar innan Ester fyllde ett fick hon hög feber och feberkramper och vi åkte ambulans var en utav de värsta sakerna jag varit med om..sedan har det avlösts med feber,magsjuka,förkylning och diareér...äntligen verkar det vara bra här igen!
Gabriella: ja fy det är så hemskt!! min äldsta tjej hade det!! :-/ hoppas Ester mår bättre!!
gabriella: åh fy! Hoppas ni slipper allt elände snart med lilltjejen.
Hej!Inga feberkramper mer här..annars har vi det bra!Hur har ni det annars??
vi mår fint också :) lilltjejen är numera 1år :) vi målar om huset så det fyller dagarna.
Hoppas ni har det bra:)
Ester har börjat hos dagmamma och verkar vara jättenöjd och då är alla andra det också:) Kram på er!
Härliga bilder på tjejen :)