Flickvän vill nästan aldrig ha sex - har testat allt
Ni får ursäkta om detta blir långt, men är nog bäst att förklara allt.
Jag har varit ihop med världens bästa tjej i ungefär 1½ år nu. Vi bor ihop och jag kan utan tvekan säga att jag verkligen älskar henne till 100%, hon är mitt allt. Allt fungerar bra och jag är verkligen lycklig som har henne. Men det finns ett problem.
För ungefär ett halvår sedan så har hennes lust minskat mer och mer. Förra månaden hade vi sex en gång. Jag har tur om jag kan få det mer än en gång i månaden. Vi är 23 & 22 och hon har haft ett väldigt aktivt sexuellt förflutet. Hon har gjort det mesta och varit med många. Det är OK för min del, för att hon har det bakom sig och vill ha mig bevisar att hon verkligen älskar mig och att jag tydligen är något att hänga i granen.
Men det blir så svårt. Jag ger henne gärna oralsex och har betonat att jag inte gör det för att jag förväntar mig något tillbaks, endast en gång har jag frågat om hon kan ge mig något, det ville hon inte. Hon säger att hon helt enkelt inte känner lika stor lust, och att hon känner sig pressad på sex och att hon känner att hon måste fylla en viss sexkvot. Så sedan några månader tillbaka har jag slutat prata om eller försöka med sex. Hon får ta initiativet. Jag har inte slutat mysa eller visa affektion, men jag gör allt jag kan för att hon inte ska känna sig pressad.
Men ändå vill hon nästan aldrig. De senaste 4 månaderna har vi haft sex 5-6 gånger, och det är endast hon som får ta initiativet. Hon tittar på porr ibland (det gör jag med, och mycket oftare, har inget emot att hon också gör det), men hon gör hellre det än att ha sex. Hon säger att hon känner att hon inte alltid kan slappna av eftersom hon känner sig stressad och pressad för att hon vet att jag tänker på sex och att jag vill. Varje gång jag har tagit upp det här med sig så bråkar vi och hon säger att hon känner ännu mer press. Så jag tar inte upp det, jag försöker istället låta det komma naturligt och försöka få henne på humör.
Men några dagar sedan säger hon att jag blir frustrerad (vilket är möjligt men inget medvetet, jag försöker ju verkligen inte bli sur eller frustrerad) och hon tycker det känns som jag tänker på det hela tiden och att det får henne att vilja ha det mindre. Visst tänker jag på det men det är inte prio 1 precis. Jag har faktiskt känt mig ltie sexuellt frustrerad men försöker att inte låta det påverka mig.
Jag vet bara inte vad jag ska göra. jag älskar henne så oerhört mycket, och jag vill inte ha någon annan, bara henne. Men det börjar kännas riktigt tungt. Ännu tyngre eftersom hon haft ett så aktivt förflutet och gjort så mycket men knappt vill göra något med mig. Hon säger att hennes minskad lust inte har med mig att göra, och hon kommer varje gång vi har sex, och jag älskar att få henne att komma! Jag tror henne, men känslan av att jag inte räcker till eller att det är just MIG hon inte vill ha sex med eller har tröttnat på kommer fram och det känns hemskt.
Alla möjliga tips uppskattas.