Rösta på min dotters blivande namn :)
Rösta och säg er åsikt. Vilket är finast? Eller Har ni nåt annat förslag som gärna slutar på a. Så skriv :)
Rösta och säg er åsikt. Vilket är finast? Eller Har ni nåt annat förslag som gärna slutar på a. Så skriv :)
Tycker du att namnet Alexandra är fint eller Mikaela :D Det är fina namn tycker jag :)
Eller Yasmina
Alicia, Stella är namn med a på slutet.
Jasmine är ett fint namn, så fint att jag gav min egen dotter det, Evelina är ett fint namn som slutar på "a" annars.
Dotterns systrar heter Mikaela, Julia(som slutar på a) och Evelyn(som Evelina fast internationell stavning).
Alma, Alva, Selma, Tyra, Hilma, Hilda, Ella, Elsa...
Jag tyckte om Angelina, det låter sött. Angelica och Veronica var namn som jag tyckte att vår yngsta dotter hade passat i. Hon är rödhårig och energisk och kan sjunga riktigt rent och klart och använder en vid skala. Det har hon gjort i över ett år och hon är två år nu. Riktigt vackert.
Tack allihopa!
Tycker Selina är finast!
Annat.. Juvina!
Röstade på Nicole eftersom min syster heter det, henne har det blivit folk av Annars Jasmine/a.
Andra namn som kanske är i din smak:
Alicia, Felicia, Tamara, Danielle/a, Elvira, Olivia, Ofelia, Chantal, Celine
Tack fortsätt om ni kommer på mer :)
Inga av namnen är vad jag gillar eller skulle välja de är inte fula men inte mina favo namn jag gillar gammla korta namn
Angelina är jättevackert! Nicolina är också fint!
Jasmine hade jag valt!
Nu står det mellan Jasmine och Selena :)
Tyra är fint
helt klart nicole
Jag gillar Alexandra och andra nman Michaela
ALltså Alexandra Michaela ****