• Lycklig förälder

Rösta på min dotters blivande namn :)

Rösta och säg er åsikt. Vilket är finast? Eller Har ni nåt annat förslag som gärna slutar på a. Så skriv :)

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Rösta på min dotters blivande namn :)
  • iceflower

Tycker du att namnet Alexandra är fint eller Mikaela :D Det är fina namn tycker jag :)

• TheSecretDoll
    Lycklig förälder skrev 2012-04-19 13:29:25 följande:
    Tack snälla! Jag beklagar. Skickar massa styrkekramar från mig!! Kram
    Tack så himla mycket=)

Mysig vår på er!!

Kram
  • TheSecretDoll
    HWR skrev 2012-04-19 15:27:40 följande:
    Vad taskiga alla är! Antingen röstar man eller så gör man det inte. Men att skriva att namnen är fula?

Jag röstade i alla fall på Nicole :) 
    Håller med dej..Folk kan vara riktigt elaka idag....

Mysig vår på dej!
  • Fiya

Jasmine är ett fint namn, så fint att jag gav min egen dotter det, Evelina är ett fint namn som slutar på "a" annars.
    Dotterns systrar heter Mikaela, Julia(som slutar på a) och Evelyn(som Evelina fast internationell stavning). 

• Havsjungfrun

Alma, Alva, Selma, Tyra, Hilma, Hilda, Ella, Elsa...

• maaammaaa

Jag tyckte om Angelina, det låter sött. Angelica och Veronica var namn som jag tyckte att vår yngsta dotter hade passat i. Hon är rödhårig och energisk och kan sjunga riktigt rent och klart och använder en vid skala. Det har hon gjort i över ett år och hon är två år nu. Riktigt vackert.

• SannaM

Röstade på Nicole eftersom min syster heter det, henne har det blivit folk av Annars Jasmine/a.

Andra namn som kanske är i din smak:

Alicia, Felicia, Tamara, Danielle/a, Elvira, Olivia, Ofelia, Chantal, Celine

• Inorr

Inga av namnen är vad jag gillar eller skulle välja de är inte fula men inte mina favo namn jag gillar gammla korta namn 

Svar på tråden Rösta på min dotters blivande namn :)