• MammaEngland

Ensam Förälder - På heltid!

Hej! 
    Jag söker andra föräldrar som är helt solo med sina barn. Alltså inte "varannan vecka", "varannan helg" eller något annat  umgängessystem.

Kanske den andre föräldern helt tagit avstånd, är okänd, död eller liksom i mitt fall; bor utomlands.

Tanken är att vi här kan ge varandra tips att orka. Dela med oss av roligheter. Och bara en plats där vi kan skriva av oss!

Välkomna! 

• Svar på tråden Ensam Förälder - På heltid!
  • Clear1

Ensam mamma på heltid till liten på 18månader.
    Bor i Malmötrakten!

• Starfruit

Är ensam med min fyraårige son, pappan är kvar utomlands där vi bodde. Oerhört långt reseavstånd!

• Julibebisen12

hej!

angelika här, 25 år gammal ifrån kristianstad
    bor med dottern nowalii snart 4 mån samt hundarna cola 4, och evoca 2

pappan finns med i bilden men arbetar i norge (har lgh här i stan). han kommer på besök ibland men inte mycket och bara på hans villkor (vilket jag försöker ändra på)

nowalii var inte planerad men inte oönskad ifrån mej. var mycket strul med pappan under grav.

jag har familjen nära men är självständig, enda gången jag får hjälp är när jag är sjuk då jag inte klarar av hundarna. kan få mer hjälp men har ej behovet

vill hitta en kille då jag varit singel sen feb-11 (har dejtat men inte lett till något.) jag och pappan var inget par utan bara kk

tja lite om mej :)

• Zunrose
    Josie skrev 2012-09-24 20:56:59 följande:

Jag är 29 och min son fyller 2 i december vi bor i blekinge.

var i Blekinge =)? jag bor också i Blekinge=)
  • Miss Julie

Hej hej!

Ensam jag med på heltid med en flicka på 3 år och en pojke på 16 månader.

Vi bor i Uppsala och pappan träffar inte barnen alls nu och vill tydligen inte det?!

• Clear1

Vet ni om att Barn till ensamma mammor finns i Malmö?
    Lgger vid Möllan på Sofielundsvägen.
    Det finns en facebookgrupp, och den 27e December är  det Klädbytardag kl 12-14

OM ni är intersserade maila
    bem.malmo@fryshuset.se

Svar på tråden Ensam Förälder - På heltid!