• Majja10

Söker någon partysugen ny vän

Ensamstående mamma till flicka på nio år skickar en konstg förfrågan om någon där ute i stockholm är som jag?

Ensamstående eller ej spelar ingen roll..

Min grej är att jag fick barn först av alla i mitt tjejgäng,och nu är faktiskt alla av fem gravida och jag är singel och vill ut å ha kul men har faktiskt ingen alls att umgås med på det sättet längre.

Visst är det jätte kul att träffa mina gamla vänner och gör det ofta,men ingen att ha helgskoj med.

Gör ett försök å se om någon kanske nappar?

• Svar på tråden Söker någon partysugen ny vän
  • Minnia

Hej! Nyseparerad med en 2-årig dotter. Nästa lördag 9:e, någon?? :)

• Emsbli

Halloj! Söker nya vänner jag med. :) Har en dotter på 4 år. Jag är 24. Vi bor i Haninge.

• jenn08
    Majja10 skrev 2012-04-25 13:20:26 följande:
    Ensamstående mamma till flicka på nio år skickar en konstg förfrågan om någon där ute i stockholm är som jag?

Ensamstående eller ej spelar ingen roll..

Min grej är att jag fick barn först av alla i mitt tjejgäng,och nu är faktiskt alla av fem gravida och jag är singel och vill ut å ha kul men har faktiskt ingen alls att umgås med på det sättet längre.

Visst är det jätte kul att träffa mina gamla vänner och gör det ofta,men ingen att ha helgskoj med.

Gör ett försök å se om någon kanske nappar?

jag är också på! har 2 barn 3 och 5år varann vecka sthlm!
  • vildblomma

Halloj ,

jag är alltid på att hitta på saker, är 29 år och har 2 barn

Höööööör gärna av er

Carma is a ...iatch
  • zandrella

Jag är gärna på =) är ensamstående med två små tjejer. Har ni planerat för nån utgång? =)

• Emsbli

Jag tänkte ev ta en utgång slutet av sep då finns det lite mera pengar ev. :) Kanske ta då om några är sugna. Kan boka dag och helg närmare.

• Planerar smått 14

Jag är också gärna på Solig

• vildblomma

Tycker vi bokar in en helg , klart att alla inte kan samtidigt men vi gör så gott vi kan. Tycker detta är en toppen tråd Ts.

Jag behöver verkligen komma ut å träffa folk, precis separerat från ett långt förhållande . Blir 30 i år och har två barn 2 och 4 år gamla :)

Carma is a ...iatch
  • Emsbli

Vad säger alla om löningshelgen i Sep? Någon som sugen då?

• HWR

Får man vara med även fast jag har sambo?
    Har två små barn, 14 månader och 2,5 år och jag behöver veeeerkligen komma ut och ha kul :D 

• MariaOE

Hej hej!! Blev det någon partydejt? Jag är separerad sedan ett år tillbaka, har en son på snart fyra år. Bor i Fruängen! 31 år.. Haha, lät som en kontaktannons...

Hänger gärna med ut på en partykväll, ett glas vin eller bara häng på ngn bar î?

//Maria

• saramåns

Hej! Här är jag som oxå längtar efter lite skoj! Har en son på snart 5 och vi bor på kungsholmen. Hänger jättegärna med ut!
    Finns nåt datum
    på G?
    Sar

• stockbo
    vildblomma skrev 2012-09-08 12:08:51 följande:
    Tycker vi bokar in en helg , klart att alla inte kan samtidigt men vi gör så gott vi kan. Tycker detta är en toppen tråd Ts.

Jag behöver verkligen komma ut å träffa folk, precis separerat från ett långt förhållande . Blir 30 i år och har två barn 2 och 4 år gamla :)
    Jag håller mig...samma här. 
  • saramåns

Hallå på er alla!
    Vad sägs om att ses ute nånstans fre/lö kväll vecka 44 eller vecka 45?!

• saramåns

Vad kul!
    För mig funkar 2,3/11 eller 10/11. Vore superkul att ses på nåt ställe någon av kvällarna och ta nåt glas elle två! î?
    Vad tros om det?

Svar på tråden Söker någon partysugen ny vän